"Woah! Ortam yıkılıyor!" Jennie yüksek sesle bağırınca gözlerimi Jungkook'tan alıp ona döndüm. Jungkook sarı saçlı -tabiki çakma sarışın- bir kızla konuşuyordu. Beni görünce gözlerini bana dikti.
Bana öyle bakma....
Koşarak Lisa ve Jisoo'nun yanına gittim. Onlar ise Bangtan'ın yanındaydı. Taehyung beni görünce selam verdi. Yağmurdan kaçarken doluya tutulmak...
Gülümseyip yönümü değiştirdim içeceklere doğru ilerledim.
Kendime soğuk bir kola aldıktan sonra telefonumu çıkarıp mesajları kontrol ettim.
Kai mesaj atmıştı."On dakikaya oradayım."
Mesajına cevap verip telefonumu pantolonumun arka cebine yerleştirdim.
Kai ile bugün biraz daha ileri gidip Jungkook'u sinir etmeyi deniycektik. Taehyung'a yüz bile vermiyordum. Ama onu da bir güzel benzetmek istiyordum.
Kolamı elime alıp Bangtan'ın masasına ilerledim. Jungkook sarışın kızla oynaşmasına masada devam ediyordu.
Jennie'nin yanına oturdum.
"Kai nerede?" Lisa'nın sorduğu soruyla Jungkook'um gözleri bir anda beni bulmuştu. Gülümseyerek "birazdan gelicek."dedim. Masada konuşmaya ayak uydurmaya çalışırken Jungkook ile göz göze geliyorduk.
Birisi elleriyle gözümü kapatınca onun Kai olduğunu anlamıştım. "Kai! Sen misin?"dediğimde Kai ellerini gözümden çekip yanıma oturdu. Jungkook'un yüzü bariz belli bir şekilde düşmüştü.
Kai masadakilerle süper anlaşmaya başlamıştı. Kimse Jungkook ile aralarındaki gerginliği umursamıyordu. Kai masadakileri gülmekten yere yatırırken bir gözüm hep Jungkook'daydı. Sarışın kız yarım saat önce gitmişti ve o gittiğinde rahatlamıştım şimdilik de ortalıkda gözükmüyordu.
Hoseok "Hafta sonları basket maçları yapıyoruz kesin gelmelisin"dediğinde Jungkook tek kaşını kaldırıp Hoseok'a baktı. Gülmemek için kendimi zor tuttum.
Kai, Hoseok'u onaylayıp evindeki yüzme havuzuna çağırdı hepimizi.
"Evinde havuz mu var?" Kai'nin kulağına doğru konuştuğumda gülümsedi.
"Evet, JJ'ye baksana deli oluyor."dediğinde kahkaha attım. JJ Jungkook'a taktığımız bir isimdi.
Cidden Jungkook'un yüzü sinirden bariz belli kızarıyordu. Gerizekalı.
Jisoo'nun masaya getirdiği vodkadan bardağıma biraz koyduktan sonra bu gece biraz sarhoş olmam gerektiğine karar verdim.
Beş dakika sonra keyfim iyice yerine gelmeye başlamıştı. Kai beni tutup dans pistine çektiğinde ona ayak uyduruyordum.
Dansa ara verip içecek yerine gittim. Jungkook orada duruyordu.
"Gerçekten onu seviyor musun?"bu salak soruyla ona döndüm.
"Kimi?"
Kimden bahsettiğini biliyordum. Kafasıyla Kai'yi işaret ettiğinde Jungkook'a yaklaştım. "Hangi cevabı duymak istersin?"
"İçinden geçeni söyle."
"Kalbin kırılabilir."dediğimde gözlerini devirip bana iyice yaklaştı.
"Kalbimi kırıcak son kişi bile olamazsın."
Bu sözü sana hatırlatırım Jungkook.
"Yaşayarak öğrenelim."dedim ve içkimi alıp Kai'nin yanına ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heartbreaker// RoseKook
FanfictionHepimiz karanlıkta parlamayı bekleyen kayıp yıldızlar değil miyiz? Jeon Jung Kook// Park Chae Young