"Şaka mı yapıyorsun?"
Jennie garip bir ifadeyle bana bakıyordu. Daha yeni ona dün gece başımdan geçenleri anlatmıştım. Ve şu an pek de inanmış durmuyordu."Sence bu konu hakkında nasıl şaka yapabilirim Jen?!"
Cidden, Jungkook'un beni zorla ama birazda zorunluluktan öptüğüne neden inanmıyordu anlamıyordum.
Dudağını büküp bana bir bakış attığında kafamı okulun büyük girişine çevirdim.
İşte Jungkook denen çocuk geliyordu. Yanında ise dün beni zorla grubun yanına götüren kişi vardı.
"Baksana Jungkook'un yanındaki kim?" Jennie kafamla işaret ettiğim yere baktı.
"Taehyung."dedi.Tekrar Jungkook'a baktım ve bize doğru geliyorlardı.
Nefesimi tutmaya çalıştım. Neden bize doğru geliyorlardı?
Jennie eliyle kolumu sıktığında onun da heyecanlandığını fark etmiştim.
Jungkook "Selam." dedi. Ve yarım ağız bir şekilde güldü. Taehyung ise sadece bakış attı. Sonra hiçbir şey olmamış gibi yürüyüp gittiler.
"Az önceki şey-" Jennie'nin cümlesini yarıda kestim.
"Şimdi bana inanıyor musun?"
"İnanmıyorum ya! Sonunda Yoongi ile birlikte olabileceğim." Mutlulukla bağırdı.
"Ne?"şaşkınlıkla sorduğumda Jennie konuşmaya devam etti.
"Hemen Jungkook'u tavlıyorsun sonra Yoongi'yi bana ayarlıyorsun."
"Tavlamak mı? Saçmalama!"sinir bozucu bir şekilde güldüğümde Jennie beni omuzlarımdan tutup kendisine çevirdi.
"Yah! Chaeyoung! Sen nasıl arkadaşsın? Hem Jungkook seni öpmüş, bu onu tavlaman için yeterli!"
"Jennie sen aptal mısın ya?!"dedim ve ona arkamı döndüm. O ise oturduğu yerden kalkıp önüme geçti.
"Yah! Chae nolur ne istersen yapacağım!"dediğinde biraz düşündüm.
Jungkook denen aptal herif oldukça yakışıklıydı ama ben bu tavlamak demen şeyden pek bir şey anlamıyordum.
Ama belki böyle saçma şeylerle uğraşırsam biraz olsun ezik, sıkıcı hayatıma ara verebiliridim.
"Tamam."kısık sesle cevap verdiğimde Jennie üstüme atlayıp bana sarıldı, sinirle onu ittirdim.
"Ama nasıl yapacağımı bilmiyorum."
Jennie kocaman gülümseyerek beni elimden tutup çekiştirmeye başladı.
"Ben nasıl yapacağımızı biliyorum. Hemen Lisa ve Jisoo'ya haber vermeliyiz!"heyecanla konuştuğunda bir eliyle beni çekiyor diğer eliyle de Lisa'yı aramaya çalışıyordu.
"Alo Lisa? Derste misin? Boşver dersi, Jisoo'yu da al Lotte World'e gelin. Chae ile ordayız!"dedi ve telefonu Lisa'nın suratına kapattı.
Otoparka vardığımızda Jennie'nin arabasına bindik.
Emniyet kemerini takıp Jennie'ye bir bakış attım.
"Ah çok heyecanlıyım!"dedi.
Bunu dile getirmeye gerek yok Jennie, zaten beş km öteden ne kadar heyecanlı olduğun belli tatlım.
Tabikide bunu ona söylemedim. Onun yerine gülümseyip radyoyu açtım.
//
"Bence bu çok sürtükçe duruyor." Jisoo'ya gözlerimle teşekkür edip Jennie'ye döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heartbreaker// RoseKook
FanfictionHepimiz karanlıkta parlamayı bekleyen kayıp yıldızlar değil miyiz? Jeon Jung Kook// Park Chae Young