final

533 38 2
                                    


"Aaaa çok soğuk!!!"

Jungkook beni kolumdan çekip denize sokmaya çalıştığında sinirle bağırdım.
Beni dinlemeyip belimden tuttu ve denize attı. Bildiğiniz fırlattı yani.

Burnuma kaçan su yüzünden, içimden bir küfür savurdum.

"Yuh! Ayısın sen!" Jungkook kahkaha attığında ben de gülümsedim. Üstünde sadece deniz şortu olduğundan karın kaslarını görebiliyordum.

Parmağımla dokunup ona baktım. "Gerçek mi bunlar?" Kafasını evet anlamında salladı. Bir anda havaya girip kolunu sıktı ve kol kasları da ortaya çıktı. "Bunlar da gerçek."dedi ve o, en baştan çıkarıcı gülümsemesini bana sundu.

"Ego!" O harfini uzatıp dil çıkarttım. Ondan uzaklaşıp denizden çıkıcaktım ki beni belimden tutup kendine çekti.

"Nereye?"

"Su içeceğim."dediğimde ne olduğunu anlamadan, beni tekrar denize atıp kafamı da suya soktu.

Şaşkınlıkla kafamı sudan çıkarttığımda Jungkook gülmekten nefessiz kalmıştı. "Su iç diye yaptım."kahkahasına ara verip konuştuğunda sinir kat sayım artmıştı.
"Manyaksın sen?!"

Boynuna atladım, dengesini kaybedip suya düştüğünde elimle kafasına bastırıp nefes almasını engelledim. Maalesef benden daha güçlüydü, kafasını kaldırıp bana baktığında her yerinden su damlıyordu. Kirpiğinden düşen su tanesi bile güzeldi. Gülümsediğimde o da bana güldü.

"Ne kadar da kavgacı bir çift!"dediğimde beni onayladı.

Bacaklarımı beline sarıp ona sarıldım. Güneş batmak üzereydi.

Kafamı omzundan kaldırıp ona baktım. Ona o kadar çok aşıktım ki!

Güneşin; en güzel, en sıcak turuncu ışığı yüzüne vuruyordu. Kahverengi olan gözleri şimdi daha açık bir renkteydi.

Dudaklarımı ona bastırdığımda sevgiyle karşılık verdi. Ayrıldığımızda alınlarımızı birbirine yasladık.

"Bence evlenmeliyiz."

Söylediği şeyle kapalı duran gözlerimi açtım.

"Bu bir evlenme teklifi mi?"

"Öyle galiba"dediğinde gülüp ondan ayrıldım.

Yürüyerek sahile vardığımızda kurulanıp yere serdiğimiz kilimin üstüne oturduk. Jungkook'un dizine yatıp güneşin batışını izlemeye başladım. Güneş batarken ortaya çıkan pamuk şekeri pembesi ve mor, mavi renkleri birbirine karışıyordu. Sanki bir fotoğrafın parçasıydık. Çok canlı ve gerçek olamayacak kadar güzeldi. Ilık rüzgar yüzüme vururken Jungkook saçlarımla oynuyordu.

Uykuya dalmak üzereydim. Son bir kez ona baktım.

"Bence de evlenmeliyiz."
Güldü.
Güldüm.

🖤

Heartbreaker// RoseKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin