Lincoln başta bu teklifi kabul etmedi. Bu teklif ölüme giden bir patikaydı.
Fakat Sara'nın hayatı için bunu yapmak zorundaydı.
Iki çanta dolusu uyuşturucu teslimatı için Lincoln Luca ile anlaşma yaptı ve yola koyuldu.CIA Lincoln'un yerini bulmuştu
çalışanlarına özel verdiği çip sayesinde.Michael ile birlikte 10 15 ajan baskın yapmaya gittiler. Eski bir fabrikaya geldiler. Micheal bunun bir tuzak olabileceğini düşündü.
İçeri girdiklerinde Sara'yı bağlı bir şekilde buldular. Tam o esnada arka kapıdan gelen sesi Micheal duydu ve hemen oraya doğru koştu.
Biraz kovalamanın ardından Luca yakalandı.
Yüzünde bir gülümseme vardı.Micheal kardeşim nerde diye bağırdı.
Luca sessizliğini korudu ve gülümsemeye devam etti.Micheal'ın telefonu çaldı. Arayan CIA'dan biriydi. Kötü bir haber verdi Micheal'a. Lincoln uyuşturucu satarken fotoğraflanmış ve şantaja kurban gitmişti.
Yeni bir hapis macerasına hazır olmayan Micheal'ı derin bir üzüntü kapladı.
Luca Linc'i oyuna getirmişti. Fakat kendisi de hapse düştü.
Micheal Luca'nın şantaj yaptığını ispatlamak için düşündü fakat aklına hiçbir şey gelmiyordu.O gün Linc ile görüşmesine izin verilmeyen Micheal , Sara ile bir plan hazırlığı yapmak için dikkatini topladı.
Son çare yeteneklerini kullanıp Linc'i hapishaneden kurtarmaktı. Bu fikri en sona saklamıştı.
Sara ile istişare yaptı. Hiçbir plan Linc'i kurtaramıyordu.Tek umutları vardı: Linc'i fotoğraflayan adamı bulmak.Olay yerindeki kamera kayıtlarına baktılar. Adamı buldular. Tabii bunları yaparken Micheal'a CIA da yardım ediyordu.
Adam Tom Look adında, yıllardır fotoğrafçılık yapan biriydi. Evinin yerini öğrendikten sonra Micheal ve Sara hızlı bir şekilde oraya gittiler.Evin kapısı açıktı. Micheal bunun tuzak olduğundan emindi fakat abisini kurtarma arzusu bazen düşünmesine engel oluyordu.
Yavaşça kapıdan girdiler. Sessizlik etrafı esir almıştı. Bir iki adım attıktan sonra yerde kan izleri gördüler.
Micheal:
-Sara burdan çıkmalıyız,bu bir tuzak!
Luca cinayeti üzerimize yıkmaya çalışıyor.Hemen o evden ayrıldılar. Belli ki Luca'nın adamları kusursuz bir cinayet işlemişti. Micheal büyük bir oyunun içinde olduklarını anladı.
Ertesi gün Lincoln'u ziyarete gittiler.
Linc onlara umudunun olmadığından bahsetti.Her zaman bir umut vardır düşüncesiyle Micheal ve Sara plan yapmak için kolları sıvadılar. Bu sırada Mike da Sheba'nın yanındaydı.Mahkeme hızlı bir şekilde görüldü.
Linc uyuşturucu pazarlığı suçundan 13 sene hapis cezasına çarptırıldı.
Gittiği hapishane ise en azılı suçluların bulunduğu Nova Eyalet Hapishanesiydi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prison Break: Nova(1)
FanfictionAilesi için her türlü fedakarlığı yapan Micheal Scofield, abisini Nova Eyalet Hapishanesi'nden çıkarabilecek mi?