Micheal salonun kapısından içeri girdi. Maskesini çıkardı ve gardiyan Danny'nin yanına gitti ve parasını ödedi. Danny:
-Neden bu işi ben yapmıyorum?+Sence hapishaneye yeni atanmış bir gardiyan mı borulara erişebilir yoksa daha önce oradan kaçmış bir inşaat mühendisi mi?
-Paramı almam benim için daha iyi olacak.
Micheal'ın planı için müdürün bilgisayarından hücrelerin kapısını açmak gerekliydi. Hacker dostunun kıramadığı yüksek güvenlikli bilgisayarın şifresini Micheal elektrik kesintisinde öğrenmişti. Bilgisayara ulaşmak için müdürün odayı terk etmesi gerekiyordu, elektriksiz bir bilgisayarın çalışmadığını bilen Micheal yanında getirdiği powerbank ile bilgisayarı açmayı başarmıştı. Şifreyi ise tesadüfen müdürün çekmecesinde buldu. Şifre için kimsenin çekmeceye bakmayacağı düsüncesinde olan müdürün çekmecesinde..
Yeni atanmış olan gardiyanın yüzünün birebirini maske sanatçısına yaptıran Micheal, şehri içerden fethetmek için tekrar hapishaneye geldi. Havanın kararmasını bekledi.
Nihayet en iyi dostu olan karanlık bastırdı. Elektrikler kesildi.
Plana göre 10 dakikası olan Micheal hücrelerin kapısına geldi.Hacker dostu bu sırada müdürün bilgisayarına sızmıştı.Micheal
kapıları telsiz istihbaratıyla açtırdı.Hücrelerdeki mahkumlara yeni bir kıyafet giydirilmişti. Yüzleri kapatılmış ve hücrelerin kapısına isimleri yazılmıştı.Linc,Mahone ve Kellerman'ı yanına alan Micheal doğrudan doğu kanadındaki tuvaletlere ilerledi.
Tuvaletlerden su borularına ulaşılıyordu. Daha önce bu boruları görmüş olan Micheal, önce mahkumları soktu,sonra kendi girdi o pis deliklere.Hapishanenin boruları şehrin kanalizasyon borularına bağlanıyordu.Karanlıktan hiçbir şey görünmüyordu. Küçük bir fenerle Ithaca kanalizasyonlarında adeta sürüne sürüne
Micheal ve tayfası şehrin kanalizasyonundan yeryüzüne ulaştı.Hapishanede ise kargaşa hakimdi. Yedek jenaretör devreye girmemiş,heryer karanlıkta kalmıştı.
O gün Nova'dan 3 mahkum firar etti. Müdür John görevinden alındı.
Micheal,Linc,Mahone ve Kellerman ise kaçmakla meşguldü.
Polisler şehrin her yerinde kaçakları arıyordu. Planın ikinci aşaması başlamıştı: HAYATTA KAL!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prison Break: Nova(1)
FanficAilesi için her türlü fedakarlığı yapan Micheal Scofield, abisini Nova Eyalet Hapishanesi'nden çıkarabilecek mi?