Danny

114 8 0
                                    

Nova Eyalet Hapishanesinin farklı özellikleri vardı:
Tüm hücrelerin kapıları müdür bilgisayarından açılırdı ya da kapanırdı.
  Herhangi bir elektrik kesintisinde yedek jeneratör devreye girerdi. Eğer devreye girmezse 20 dakika içinde hapishaneye polis baskını gerçekleşirdi.
  Müdür John'un bilgisayarından üstün bir güvenlik sistemi vardı ve şifresini John dışında kimse bilmiyordu.

+Linc şu gardiyan yine geliyor. Sanki bizimle fazla ilgileniyor gibi.

-Sadece işini yapıyor. Iki ay sonra lanet gardiyanlar gibi kumar masasına oturacak ve birdaha kıçını kaldırmayacak.

+Galiba ismi Danny. Yaka kartından gördüm. Çaylak bir gardiyan işimize yarayabilir. Scofield'a bir mesaj yollayalım.

- Kardeşim ne yapacağını bilir. O tanıdığım en zeki insan. Bir insanı kandırmak onun hobisi olmuş. John'u da kandıracak az kaldı.

Diğer yandan Micheal CIA yardımıyla Fox River'dan gizli bir arkadaşını çıkarmış, kendisi için bir iyilikte bulunmasını istiyordu:
Nova'nın elektriğiyle biraz oynamak..

Poseidon'un eski hacker arkadaşıydı bu gizli insan. Micheal onu hapishaneden çıkarmak koşuluyla onu kandırmıştı ve teklifini kabul ettirdi.

Ertesi gün akşam oldu. Saat 8.43 dü.
Işıkların sönmesine 7 dakika vardı.

Neredeyse tüm gardiyanlar kestirirken biri çalışmaya devam ediyordu.
Nihayet ışıklar söndü. Müdür John adeta isyan edercesine bagırdı ve bir kaçış vakası olduğundan emin bir şekilde sirenlerin ötmesini sağladı.
Işıklar sadece 3 dakika kapalı kaldı.
Müdür hemen odasından çıktı ve hücrelerin olduğu bölüme adeta depar attı.

Hücre penceresinden Linc,Mahone ve Kellerman'ı kontrol etti fakat hepsi yerlerindeydi. Bu işin içinde bi iş var düşüncesiyle odasına gitti ve orada işe yeni başlamış çaylak gardiyan Danny'i gördü.
Geldiği günden beri ona rahat vermiyor,sık sık kendi odasını temizlettiriyordu. Fakat ondan şüpheleniyordu aynı zamanda.

Bir insan neden temizlik yapaken güler ki?..

Prison Break: Nova(1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin