Şehre çıktıktan sonra Micheal'ın önceden kiraladığı aparta geldiler.
Yorgunluğu ve üzerlerindeki kiri atmak biraz zaman aldı.
Herkes sıradaki hamleyi duymak için kulak kesilmişti Micheal'a.
Micheal:
+Akşam 7'de Panama'ya gidecek olan bir tekne ayarladım. Linc benimle kalacak siz gideceksiniz.
Panama'ya indiğinizde Sucre sizi alacak.Biraz saklandıktan sonra aparttan çıktılar. Mahone ve Kellerman tekneye gittiler. Micheal ve Linc ise plan yapmak üzere bir restoranta girdiler. Peruk ve gözlük ile tanınmaz hale geldiler.
Micheal:
+Tekneden beri takip ediliyoruz. Fakat farklı bir şey var. Bu adam polis olsaydı çoktan bizi enselerdi.Linc hiddetlendi ve her zamanki gibi ani çıkışlarından birini yapmak için ayaklandı. Micheal onu tuttu ve sakinleştirdi.O sırada adam yanlarına gelmişti. Biraz konuşmak istiyordu.
Micheal konuşmak için en iyi yerin burası olduğunu söyledi.Adamın adı Carl'dı. Bu isim Micheal'a tanıdık geldi.
Micheal:
-Fazla vaktimiz yok. Bizi neden takip ediyorsunuz? En ufak bir hareketinizde masanın altındaki silahla sizi vurabilirim. 1 dakikanız var.+Ben Linc'in fotoğraflarını çeken kişiyim.
-Yalan söylemek size hiç yakışmıyor. Ayrıca ölü bir adamın arkasından konuşmak da.
+Doğru söylüyorum. Luca adında bir adam para karşılığında fotoğraf çekmemi istedi. Görevimi yerine getirdim. Fakat sonra beni öldürmesi için evime adamlarını yolladı. Onları öldürmek zorunda kaldım. Silah kullanmaya alışkınım. Eski bir askerim ben. 1 aydır kaçak olarak yaşıyordum ve sizi arıyordum.Her şeyi itiraf edeceğim.
Micheal bir kamera aldı ve itirafları birbir kaydetti. Adama teşekkür etti ve onun için yapabileceği bir şey olduğunu söyledi:
-Akşam saat 7'de işin yoksa bir tekne turuna katılabilirsin.
Kardeşler kayıtla birlikte doğrudan yetkililerin yanına gittiler.
Linc'in suçsuz olduğu ispatlandı.
Onu bir sürpriz bekliyordu: Sheba ve karnındaki bebek.Bir hapishane macerası da böylece son buldu.. Artık herkesin hayatı düzene girmişti.. Linc'in bile...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prison Break: Nova(1)
FanfictionAilesi için her türlü fedakarlığı yapan Micheal Scofield, abisini Nova Eyalet Hapishanesi'nden çıkarabilecek mi?