-Linc! Orda mısın?
+Burdayım Alex.
-Kellerman ya sen?
~Olacağım en son yerdeyim. Cehennem bile daha iyidir.Iki haftadır burdayız ve çürümek üzereyim.-Jakuzi falan mı bekliyordun 1 metre karelik hücrede?
~Micheal bizi kurtaracak mıdır dersiniz?+Bu soruyu soruyorsan Micheal'ı tanıyamamışsın demektir.
-Hey! sessiz olun gardiyanlar geliyor.Lanet olası lağım fareleri sesiniz gardiyan odasından bile duyuluyor dedi baş gardiyan. Aniden bir sessizlik bulutu kapladı etrafı. Hücreler bir bir uykuya daldılar.
Micheal planın başarısız olmasında kendini suçluyordu. Müdür John''u hafife almamalıydı. Sara'ya seslendi:
+Mektup yerine ulaştı mı?
-Evet Micheal. Söyler misin neden anlamsız bi kaç kelime parçasını hapishaneye göndermemi istedin?
+Anlayacaksın yakın zamanda. Sanatçımız eserini bitirdi mi peki?
-Evet içerde misafirimizle oturuyorlar.
Yanına gitsen iyi olacak. Misafir parayı bir an önce almak istiyor.Bu konuşmadan iki gün sonra müdür John Micheal'dan bir hamle beklercesine pusuya yatmış,odasından hapishanenin bütün kameralarını izliyordu.
Micheal'ın gönderdiği bir mektubu da ele geçirmiş,içindeki gizli şifreyi çözmeye çalışıyordu.+"Yelkovan akrebi kovalarsa işler tersine döner." bu sözün anlamı nedir Bayan Alexis.
-Bilmiyorum müdür John. Siz daha iyi bilirsiniz.
+Psikopat bir dahinin saçma sapan cümleleri günlerdir beynimi kurcalıyor. Kardeşini kurtarmak için filozof mu olmaya çalışıyor anlamıyorum. Neyse bana bugünki gelişmelerden bahset lanet kadın!!
-Hapishane durgun. Sadece yeni gardiyanlar gelecek.
+Bugünkü tek eğlencem yeni çaylaklarla uğraşmak olacak. Geldikleri gibi odama gönder.
-Emredersiniz efendim.
Nova eyalet hapishanesi uzun zamandır yeni gardiyanlar görmüyordu. Jack ve Danny isimli iki gardiyan hapishaneye adım attıkları anda kendilerini müdür John'un odasında bulmuşlardı. Hapishane kurallarını John koymuştu ve gelen herkes bu kurallara uyacaktı. Sona hapishanesinden farkı mahkumların burada kuralları olmamasıydı.
O günün akşamı Micheal eski yuvası olan Fox River'a bir ziyaret düzenledi.
T-Bag'i ve başka birini ziyaret etti.
Aklında yine bir plan vardı.
Ziyaret ettiği o kişiye bu planda yer vermişti bile...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prison Break: Nova(1)
FanfictionAilesi için her türlü fedakarlığı yapan Micheal Scofield, abisini Nova Eyalet Hapishanesi'nden çıkarabilecek mi?