Merhaba okurlarım yeni bölüm ile karşınızdayım iyi okumalar.
bu arada bu bölümden sonraki bölümler alex'in ağzından olucaktır ^3^
----------------------------------Yazarın ağzından-----------------------------------
Saat 3 sularındayken Adelle bar'a gitmek için hazırlanıyordu işine geç kalacaktı bu işten uzak kalmayı sevmiyordu ama önce kızını kontrol etmeliydi.Kızının odasına doğru ilerlemeye başladı.Rick ile sadece kızı iyi bir aile ortamında büyüsün diye birliktelerdi.
Aklına geldikçe yüzü düşerdi çoğu kavgalarında alex kulaklarını kapar ve ona doğum gününden verdikleri müzik kutusundaki şarkıyı dinlerdi [Medyadaki şarkı].
Adelle kızının odasına varmasıyla düşüncelerinden sıyrıldı ve kapıyı araladı ve yavaşça kızına doğru yaklaştı.Kalkacağı sırada kızının baş ucundaki gülü farketti nerden geldiğini düşündüğü sırada aklına alex'in kendisine yada babasına vermek için topladığını ancak unutmuş olabileceği geldi.Gülü koklayıp bir vazo çıkartıp odasına koydu.İçinde tarif edilemez bir duygu vardı anlayamadı bir şekilde istekleri[Anladınız dimi fanfinifinfon yani cinsel istek.] artmıştı.
Arkada ona bakıp sırıtan uzun adam planını uygulamaya sokması için gereken tek kişinin şuan alex olduğunu anlamıştı.Adella işinde çok daha verimli çalışmıştı.rick ise iş yerindeki sekreterle gününü gün ediyordu.
Alex kalkmış ve etrafına bakınıyordu biliyordu bu saatlerde annesi ve babası işte oluyordu.Alex üzerine beyaz gömleğini ve mavi elbisesini giymişti ve saçını taç gibi örmüştü bu saçlarını kısa göstermişti.Aynadaki yansımasının ona el sallamasıyla fazla bakmaması gerektiğini anlamıştı.Kapıyı açıp yavaş,yavaş aşağıya inmeye başladı.saat sabahın yedisiydi, yarım saat sonra okula gidecekti.
Mutfağa doğru kahvaltı etmek için ilerlediğinde masada annesinin hazırladığı kahvaltıyı göremedi sanırım unutmuştu.Buz dolabından kahvaltılık bir şeyler alıp masada yemeye başlamıştı, yemeği bitince lavaboda işlerini halledip çantasını takmıştı.Her sabah onu bırakan babası bu gün erken çıkmıştı ve kızını unutmuştu.Alexin göz yaşları yavaş,yavaş gözlerine dolmaya başlamıştı.Yine ceza alacaktı, yine...yine ve yine .O sırada kardeşini izleyen abisi onun ağladığını görünce yanına gelmiş ve konuşmaya başlamıştı:
"Alex neden ağlıyorsun?"
Abisinin sesini duyduğu anda ona döndü:
"B-Ben ağlamıyorum."
Kardeşinin zihnine girmeye çalıştı ancak başarısız olmuştu.Tekrar denemişti ancak hiçbir şekilde olmuyordu.Denemeyi bırakıp konuştu:
"Alex bana doğru söyle ağladığını görebiliyorum."
kız konuşmaya başladı:
"Okula geç kaldım ve yine öğretmenimden ceza almak istemiyorum abi."
Ağlamasından hoşnut olmayan offender konuşmaya başladı:
"Göz yaşlarını değersiz şeyler için harcama onlar çok yakın zamanda sana lazım olacak ben seni okula götürebilirim."
Alexin içini sevinç kaplamıştı eğilmiş bir şekilde duran abisine sarıldı ve sordu:
"Abi bunu nasıl yapıcaksınki?"
"Tamam kardeşim şimdi gözlerini kapa."
Kız tereddüt etmeden konuştu:
"Peki abi!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aykırı [Creepypasta Oc]
Hayran KurguOkumak için birşeyler arıyorsan buraya gel ve alexin hikayesini oku belki hoşuna gider ne dersin? hikaye kesinlikle alınamaz/çalınamaz. Kurgu tamamen kendime aittir.