AUTHOR POV
"Yow yow wassup"
"Amende kau,pendek?"tanya Puteri Seo Ah atau puteri dingin ketika berada diruang tamu berhampiran dengan taman rama-rama yang dibuat untuk Puteri Aerin.
"Haish,tak suka la Unnie panggil Lulu pendek.Lulu tinggi la.145cm tinggi pe?"marah Puteri Lulu,ataupun nama dia sebenarnya Park Lulu,puteri bongsu selalu yang hina,kutuk dan diburuk oleh Puteri Seo Ah.
"145cm,kau cakap tinggi.Heh kau try tengok tinggi kau dengan Jihee tu.Mana lagi tinggi"tempelak Seo Ah sambil menonton movie.
"Alah,Unnie ni.Tu Unnie tengok movie ape??Movie byuntae ek?"kata Puteri Lulu.
"Sorry to say,Dear.Even Im byuntae girl but I don't like blue movie okay."balas Puteri Seo Ah sambil memegang Iphone 6snya.
"Unnie,yang lain mane??"tanya Puteri Lulu.
"Entah la.Unnie rase Ae Unnie ada kat dapur tadi.Jihee pula ada kat bilik bacaan"balas Puteri Seo Ah sambil tangannya men'scroll' akaun sosialnya iaitu Instagram.
"Riaknya kau,Hoseok.Ish ish tahu la putera yang terhormat,terkaya,terkenal dan tersombong dalam dunia ni"omel Puteri Seo Ah perlahan namun Puteri Lulu tetap dengar omel Unnienya.
"Hah Putera Hoseok tu ke??!!Arrgghh,Lulu minat dekat saeng dia tu,Kim Jimin"jerit Puteri Lulu sambil melompat-lompat.
"Woi,kau gila ke pe,hah?!"jerit Puteri Jihee,walaupun dia bukan puteri dan hanya anak angkat Raja dan Permaisuri Park namun 3 orang puteri itu tetap menggangapnya puteri seperti mereka.
"Woi,pehal tho riuh ni??Aku duduk kat dapur tu boleh dengar"marah Puteri sulung aka Puteri Park Aerin.
Puteri yang paling baik sekali dalam dunia ni walaupun orang buat jahat dekat dia sekali pun dia hanya berdiamkan diri dan tersenyum.
"Entah la aku.2 ekor ni bising.Dah berambus semua,aku nak movie pun tak senang"halau Puteri Seo Ah sekali dengan tangannya menghalau.
"Blah arr kau"jerit tiga orang puteri itu lalu memukul Puteri Seo Ah dengan bantal yang berada disofa.
"Aduh!!Aduh!!"adu 4 orang puteri itu apabila telinga dipulas oleh ayahanda dan bonda mereka.
"Masuk bilik bacaan Seo Ah sekarang juga,Ayahanda nak bincang sesuatu dengan kamu berempat ni"arah Raja Park dengan tegas.
"Nae"balas mereka sambil lari masuk kedalam bilik bacaan Seo Ah.
Bilik bacaan Seo Ah itu dihias oleh Puteri Seo Ah sendiri dengan pelbagai buku ada dalam bilik bacaan itu kerana dia seorang yang suka membaca.
"Waeyo,Ayahanda?"tanya Puteri Aerin merangkap anak sulung.
"Ayahanda,korang buat tugasan ni"
"Tugasan apa,Ayahanda?"tanya Puteri Lulu
"Tugasan itu ialah..."
TBC
Hi,my name is Farah and this is my main acc JungSeoAh94.Hope you guys like my fanfiction.
YOU ARE READING
【4 Princess】●BTS●
Hayran Kurgu〖Coming Soon〗 4 orang puteri terpaksa pergi ke Shinee Kingdom untuk menyelesaikan masalah hubungan antara Alice Kingdom dengan Shinee Kingdom. Manakala pula 7 orang putera membuat rancangan untuk menguji kehebatan 4 orang puteri itu namun belum semp...