Capitolul 8-Nu stiu ce simt...

375 9 3
                                    

Dupa ce terminam mergem spre casă...pentru mine nu sa incheiat ziua...acum o sa ma transform in meditator...

Andrei-Ce este cu tine nu te bucuri?

Eu-De ce sa ma bucur?

Andrei-Pai o sa petreci mai mult timp cu mine...

Eu-Sincer nu...

Andrei-De ce nu?

Eu-Nu stiu...

Andrei-Chiar asa insuportabil sunt?

Eu-Nu...

Andrei-Atunci de ce te comporti asa cu mine?

Eu-Sincer nu te cunosc de mult timp si asa sunt cu toti oamenii la inceput...

Andrei-Dar nu imi place că cineva sa fie rece cu mine...mie imi place sa glumesc cu ei ...

Eu-O sa incerc sa fiu mai draguţa....Dar nu promit nimic pentru ca sunt foarte usor de enervat...

Andrei-Ok...Si o sa incerc sa nu te mai enervez...

Eu-Dar nu ma enervezi...ma scoti din minti...

Andrei-Cum fac asta?

Eu-Pai de exemplu azi mai aruncat in apa si mie nu prea imi place sa imi ud parul...

Andrei-Adica nu iti place sa se glumească cu tine...

Eu-Depinde ca eu am fazele mele...daca sunt vesela poti sa imi faci ce vrei tu ca nu ma enervez...Dar daca sunt nervoasă ...daca ma atingi te plesnesc...😂😂

Andrei-Macar pot sa imi dau seama cand esti nervoasă?

Eu-Da...incep sa tip la tine daca ma bagi in seama...doamne fereste sa ma prinzi pe mine intr-o faza proasta ca nu scapi viu...

Andrei-Am prins-o pe mama în fazele proaste deci imi dau seama ce pot sa patesc...

Eu-Pai ce ti-a facut...Te-a batut?😂😂

Andrei-Nu mi-a luat laptopul tableta telefonul...mi-a scos calculatorul si televizorul din priza...mi-a luat camera trepiedul gopro-ul...mai pe scurt mi-a luat tot ce implica tehnologia....😂😂

Eu-Cand Mama era nervoasă avea o perna pe care o bătea ca sa se calmeze...

Mergem noi si povestim despre mamele noastre ,despre noi...se pare ca mamele noastre sunt foarte asemanatoare...Si noi doi avem multe in comun...Deodată imi suna telefonul...Era tata...

C.T.

Eu-Da tata...

Tata-Unde esti?

Eu-Trebuie să îi dau cuiva meditatii la matematica...

Tata-Trebuie să vi acasa neaparat...maine vei avea concurs...

Eu-Sa vad ce pot sa fac...

Tata-Bine...Pa ...

Eu-Pa...

C.T. încheiată...

Andrei-Ce sa intamplat?

Eu-Trebuie sa plec..ma chemat Tata...

Andrei-Du-te...facem maine meditatii...

Eu-Esti sigur ca este inregula?

Andrei-Sigur nu este nici o problema...oricum eram obosit dupa ziua de azi...

Eu-Ok...plec ca ma grăbesc...

Andrei-Ok...Pa ...

Eu-Pa...

Dintr-un moment de neatenție ma impiedic si cad in bratele lui...Ne uitam unul la altul fara sa spunem nimic timp de cateva secunde...Simt ceva in stomac ceva care nu am mai simtit pana acum...Ce se intampla cu mine?...Oare ăstia sunt aceia fluturi de care se spune?...Nu se poate....Nu imi place de el...sau da?...Nu imi dau seama ce simt...

Eu-Scuze...din greseala...

Andrei-Nu-i nimic...du-te ca te asteapta Tatăl tau...

Eu-Bine...

Plec in graba deoarece trebuia sa ma antrenez ...Oare tata de ce nu mi-a zis mai devreme ca o sa am concurs?...

Andrei Şelaru-In Curs De EditareWhere stories live. Discover now