,,Eu si cu Andrei am incercat toata seara sa ii facem sa se inteleaga..."
Iris-Dar lasa-ma in pace...daca nu vreau sa vorbesc cu el este fix treaba mea...
Deniz_Dar cine a zis ca eu vreau sa vorbesc cu tine...
Iris-Ati auzit pe cineva vorbind?
Andreea-Serios Iris?....Chiar mai esti copil mic sa faci asa...?
Deniz-Bine gata imi cer scuze ca am dat peste tine...Multumita?
Iris-Bine...gata incetez si eu...deja devine stupid sa stau suparata asa...eu nu pot ramane suparata pe nimeni....
Andreea-Ba...
Iris-Tu taci...
Andreea-Ok,ok..
Iris-Si acum ce facem?
Andreea-Cine vrea sa ne uitam la un film?
Deniz-Eu sunt de acord...adica de ce nu?
Andrei-Ok...
Iris-Bine,bine...ma uit si eu la film cu voi...Dar eu aleg filmul...
,,Iris a insistat sa ne uitam la un film horror...pana la urma am lasat-o sa puna ce vrea doar sa taca din gura..."
,,Este dimineata si ma trezesc in bratele lui Andrei...se pare ca toti am adormit pe canapea in timpul filmului...Dau sa cobor jos din canapea si ceva imi atrage atentia...se pare ca Iris a adormit in bratele lui Deniz...ce dragut le-ar sta asa bine impreuna...nu ii trezesc...ii mai las putin...Ma dau usor jos dar cand vreau sa ma duc la bucatarie dau peste masuta de cafea si daram o cana care se sparge pe jos...iar toata lumea se trezeste.."
Andrei-Acum cand aveam si eu un vis frumos cu tine...m-ai trezit...
Iris-Aaa...Cum am ajuns aici...
Andreea-Chiar ca esti proasta...ai venit aseara la mine...
Iris-Ok...dar de ce il tin in brate pe el?
Deniz-Tu m-ai luat in brate in timp ce dormeai...eu am stat pana s-a sfarsit filmul cu Selly...si te-am lasat sa ma iei in brate nu voiam sa te deranjez...
Iris-M-ai bine ma deranjai...
Deniz-Nu imi spune ca nu ai vrut sa ma iei in brate:))
Iris-Exact asta vreau sa spun..
,,Deniz o ia pe Iris in brate si nu ii mai da drumul...erau ca doi copii...ce dragut:))"
Iris-Ce tot faci?...
Deniz-Te iau in brate pana recunosti ca ai vrut sa ma iei in brate...:)))
Iris-Serios?...Nu suntem copii...
Andreea-Iris este mai matura...si nu ii plac jocurile de copii...Deci degeaba incercii...
Deniz-O sa invete sa fie copil...:))
Iris-Nu sunt prea convinsa de asta...
Deniz-O sa vezi...
,,Atunci Deniz incepe sa o gadile pe Iris..."
Deniz-Ia zi mai te comporti ca un adult?
Iris-Bine gata...incerc sa nu mai fiu asa...:))
Andreea-Ce dracu a fost asta?