Andrei-Nu s-a intamplat nimic vreau sa ma opresc putin ploaia...
Eu-Pai o sa ajungem uzi acasa...
Andrei-Nu conteaza nu este asa rece si nu o sa iti fie frig...si daca o sa iti fie te ajut eu sa te incalzesti...
Eu-Ok...Dar nu stam mult...
Andrei-Ok...
Stam pe loc...eu ma uitam pe cer ...luna era acoperita de nori...Aandrei se uita la mine...sincer nu am inteles de ce dar ma decid sa il intreb ce se intampla cu el...
Eu-De ce te uiti la mine asa?
Andrei-Tia mai zis cineva cat esti de frumoasa?
Eu-Asa spune-ti toti baieti ...
Andrei-Este adevarat...
Eu-Ba nu...:))
Andrei-Pentru mine da...
Eu-Hai sa mergem incepe mai rau...
Ma intorc si sunt pregatita sa plec dar el ma prinde de mana...acum suntem fata in fata...ne uitam unul la altul ca doi prostii...pana la urma el se apropie din ce in ce mai mult de mine si ma saruta...ador sa faca asta...
Eu-Acum putem merge acasa?
Andrei-Da...Asta vroiam sa fac de la inceput...:))))
Eu-Si mai tinut aici in ploaie ...nu puteai sa faci asta de la inceput?
Andrei-Pai ...
Eu-Hai odata acasa....
Andrei-Nu daca nu imi dai un pupic...
Eu-Ti-am dat mai inainte...
Andrei-Aala nu se pune..
Eu-Bine...
Il sarut apoi il iau de mana si mergem acasa...Daca racesc il bat...:)))....vorba fetelor ,,te bat"
Eu-Si de acum ma duci tu ...pentru ca eu nu stiu unde stai...
Andrei-Ok...
Eu-Dar inainte nu putem sa stam putin pentru ca ma dor picioarele foarte tare...
Andrei-Hmmm...te iau pe sus atunci...
Eu-Ok...daca tu vrei ...
Ma ia pe sus si ma duce pana acasa...Intram pe usa iar la intrare ne asteapta mama lui Andrei...
Mama lui Andrei-Unde ai fost...Si ea cine este?
Andrei-Ea este Andreea ...Si este noua mea iubita...
Mama lui Andrei-Incantata...Andrei de ce nu mi-ai spus...
Andrei-Pentru ca mi-ai fi pus o mie de intrebari...
Eu-Incantata...
Mama lui Andrei-Andrei avem de discutat...doar stii ca eu vreau sa stiu totul despre tine...
Andrei-Ok...data viitoare asta o sa fac...Promit...
Capitol nou...:))))...o sa icerc sa postez...stiu ca iar va promit...dar chiar o sa incerc... <3