Capitolul 17-M-a gasit...

287 10 0
                                    

Eram singura in orasul necunoscut....la un moment dat ma ases pe o banca fiindca eram estenuata de la atata alergat...stateam plangand pe banca...deodata simt pe cineva care ma ia in brate...Oare cine este?...Imi ridic capul si il vad pe Andrei...Cum m-a gasit?...Sincer intr-un fel ma bucur dar...acum simt nevoia sa fiu singura...

Andrei-Nu trebuia sa faci asta...

Eu-Ba trebuia...nu vreau sa mai stau cu tata...

Aandrei-Dar este tatal tau...

Eu-Daca era tata incerca sa discute cu mine nu sa tipe la mine....

Aandrei-Asa este fiecare parinte...Si mama tipa la mine cand iau vreo nota proasta...si mai ales la matematica...stii cat de greu este sa ai o mama profesoara de matematica?...Care sa te corecteze la fiecare greseala facuta...E foarte nasol...

Eu-Gandestete ca eu am un tata care cand aveam 10 ani si am luat o nota mica la sport m-a pus sa fac antrenament si dupa terminarea antrenamentului....am stat 5 ore in plus...de atunci incerc sa fiu cea mai buna...lui nu ii pasa de note...decat notele la sport...Intrun timp a trebuit sa duc saptamanal scutiri pentru ca aveam antrenamente si concursuri...pana am spus ca nu mai pot si i-am spus tatei sa ma lase sa invat si sa o ia mai moale cu concursurile si antrenamentele...pana la urma a discutat si mama cu el...

Andrei-Mersi ca esti deschisa cu mine...vreau sa imi spui tot ce te framanta...si poti sa imi spui oricand la orice ora...nu conteaza doar imi dai mesaj sau ma suni....cum vrei tu....si incearca sa vorbesti cu tatal tau despre asta...o sa fie mai bine...

Eu-O sa incerc...Dar pot sa te rog ceva?

Andrei-Orice...Spune...

Eu-Nu pre pot sa ma duc acasa acum...pot sa raman in seara asta la tine?...Daca nu te deranjeaza...

Andrei-Normal ca nu ma deranjeaza...dar ca este o mica problema...

Eu-Care?

Andrei-Pai vei dormi cu mine...

Eu-Ok...nu ma deranjeaza...ce poti sa imi faci?:))

Andrei-nimic...ma gandeam sa nu te deranjeze....

Eu-Nu...

Andrei-Atunci trebuie sa ne grabim incepe ploaia...

Eu-Ok...sper sa nu ne prinda ploaia...

Mergem ceva...incepe din ce in ce sa se inteteasca ploaia...La un moment dat Andrei se opreste...

Eu-Ce sa intamplat?

Andrei Şelaru-In Curs De EditareWhere stories live. Discover now