Capitolul 14-A doua zi...

334 9 4
                                    

Apuc sa adorm putin di il aud pe tata cum intra in camera...

Tata-Hai nu te trezesti?

Eu-Tata este devreme ce faci la ora asta?

Tata-Este 8:00 dimineata ....

Oare cat am stat afara?...In fine ma ridic din pat...oricum nu sunt chiar asa obosită chiar daca nu am dormit prea mult...

Tata-Scuze pentru aseară...Nu stiu ce ma apucat...eram stresat pentru ca nu am fost anuntat mai devreme de meciul de azi...

Eu-Nu este nimic...Si eu am exagerat...

Tata-Bine...hai sa te pregătești vei avea concurs azi...

Eu-Bine...Dar macar lasa-ma sa mănânc...doar stii ca daca eu nu mănânc nu pot sa fac nimic...

Tata-Iubirea ta,mâncare...

Daca ar stii el ca de fapt nu numai mâncare este iubirea mea...

Eu-Hai ca ma duc la masa...Ceilalti s-au trezit?

Tata-Da ei te asteapta pe tine...

Eu-Offf...Bine ma duc si eu acum...

Tata-Andreea...

Eu-Da Tata...

Tata-Cred ca ar trebui sa te schimbi doar nu te duci in pijamale...

Eu-Ai dreptate...😂

Ma duc la dulapul meu sa imi aleg niste haine pentru antrenament...cred ca stau o ora printre haine si ma hotărasc pana la urma...
Am ales sa ma îmbrac în trening...

Am ales sa ma îmbrac în trening

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ies la masa...Toti erau foarte obositi...chiar daca ei au dormit...

Eu-Pregatiti?

Maria-Nu mai vreau să dorm...

Eu-Este bine sa vrei...Dar trebuie să ne antrenam...

Maria-Ma mir ca esti asa de energica...

Eu-Asa sunt mereu...

Maria-Nu te preface ca nu stii despre ce zic...

Eu-Shht...este secretul nostru...

Tata-Ce secret?

Eu-Chesti de fete...Nu trebuie să stii tu...

Tata-Nu ma bag...

Eu-Nici nu trebuie...

Mâncam apoi mergem spre sala de sport...Alergam pana acolo...trebuie sa facem alergare de dimineata...Ajungem acolo...Erau multe persoane...ce se intampla?

Tata-Acum va voi spune si despre ce este vorba...Veti avea un concurs cu niste luptători din alta tara...

Eu-Ce tara?

Tata-Anglia...

Eu-Sper ca nu este si fata aceea de data trecuta...

Tata-Sper ca nu...era sa te lasi de lupte din cauza ei...Dar cred ca nu mai are voie să practice lupte dupa ce ti-a făcut...

Eu-Sper...

Acum cativa ani am avut un concurs in Anglia...Am luptat cu o fata pe nume Anaiss...Acea fata nu a castigat dar nici eu...inainte sa se termine meciul era egal...atunci ea a preferat sa ma accidenteze...Atunci cand am vrut sa o înving sa ii fac un ultim procedeu ea nu stiu cum mi-a prins mâna..Si eu am cazut direct pe ea si mi-am rupt mâna...voiam sa ma las de lupte...statusem cu ea in ghips 2 luni...pentru ca era fractură...De atunci nu mai vreau să aud de aceea fata...

Andrei Şelaru-In Curs De EditareWhere stories live. Discover now