Magda iesise de pe live...Sincer ma calcat putin pe sireturi dar am pus-o repede la punct...Live-ul s-a terminat si eu cu Andrei am decis sa ne punem la somn deoarece era destul de tarziu...Ne punem in pat si el adoarme...Ma simteam ciudat dar cred ca era din cauza ca nu eram obisnuita cu casa...Este ora 3:45...sunt trezita de o prietena...imi da un mesaj..ce o fi cu ea la ora asta treaza?
Iris-Heiiiiii.....
Eu-De ce nu dormi la ora asta?
Iris-Pentru ca vreau sa te anunt ca maine ne vom intalni...
Eu-Cum asa?
Iris-Pai eu si mama mergem intr-o mica excursie in Craiova si vom sta cam 3 saptamani...
Eu-Pai si scoala?
Iris-Pai la noi la scoala este o problema si va dura ceva pana se va rezolva asa ca am decis sa ii spun mamei sa venim la tine...pentru ca imi este dor de cea mai buna prietena...
Eu-Pai voi unde veti sta?
Iris-In blocul de langa voi...
Eu-Yuuupy...:)))))
Iris-Da si eu ma bucur...sunt asa de fericita incat m-am apucat de bagaje de acum si nu ma ia somnul deloc...
Eu-Cred ca nu o sa mai dorm pana maine...
Iris-Bine mai vorbim...vroiam sa te anunt ...Bye..
Eu-Bye...
App Iris arata asa:
Nu mai pot sa dorm...Ce sa fac?...Cred ca o sa il trezesc pe Andrei...
Eu-Andrei...
Andrei-Hmmm....
Eu-Andreiiii....
Andrei-Hmmm...
Eu-Daca nu vrei sa te trezesti...o sa te trezesti fortat...
Ma duc la bucatarie iau un pahar cu apa si ma duc in camera...el inca dormea...
Eu-Andrei vrei sa trezesti?
Andrei-........
Eu-Ei bine tu ai vrut-o...
Iau paharul si il arunc in fata...se ridica instantaneu....
Andrei-Ce sa intamplat,de ce m-ai udat?
Eu-Pai daca tu nu vroiai sa te trezesti ce sa iti fac?
Andrei-Pai de ce sa ma trezesc?
Eu-Am o veste noua...
Andrei-Ce veste?
Eu-Pai o prietena dea mea vine in vizita...
Andrei-Si?
Eu-Pai nimic....doar vroiam sa spun cuiva..sunt foarte fericita...
Andrei-Mi-ai adus aminte ca maine...defapt azi trebuie sa ma duc sa il iau pe un prieten de al meu de la gara...vine tocmai din Timisoara...
Eu-Pai la ce ora vine?
Andrei-Pai pe la 10:00...
Eu-Pai cred ca o sa ii zic lui Iris sa vina la aceasi ora si mergem amandoi la gara...Ca sa ai companie...:)))))
Andrei-Ok...