Capitolul 12-Plimbarea...

306 9 1
                                    

Eu-Nu este nicăieri...doar că vreau sa ma schimb...Nu vreau să mai fiu fata lui tati...

Maria-Hai ca te las sa te duci...vad ca te grabesti...

Eu-Bine...dar sa nu ii zici lui Tata...el nu stie ca ies...

Maria-Stai linistită mi-am dat seama...Si oricum nu ii ziceam...doar si tu mai acoperit de fiecare data cand am iesit...

Eu-Mersi mult...rămân datoare...

Maria-Pai stai linistită ca nu scapi...😂

Eu-Bine...Pa...

Maria-Pa...

Ies afara usor ca sa nu ma audă cineva...Andrei ma astepta in fata blocului...

Eu-Si am iesit...acum unde mergem?

Andrei-Pai nu stiu...Ma gândeam sa mergem sa ne plimbam prin centrul orasului...Si prin alte locuri...ca sa mai cunosti si tu putin orasul...Nu cred că ai avut timp zilele astea...

Eu-Ok...dupa tine...Eu chiar nu stiu încotro sa ma duc...

Andrei-Mergem prima data in centrul orasului...vreau sa iti arăt un loc draguţ...

Eu-Ok...sa mergem...

A fost un drum lung...Andrei nu a vrut sa luam taxiul...A vrut sa vad toate locurile...sincer imi venea sa il omor ...dar mi-a placut sa merg cu el pe jos...este foarte amuzant...si mi-a placut sa vorbesc cu el...este o persoana înțelegătoare...am vorbit tot drumul despre ce făceam cand eram mai mici...Nu inteleg de ce am ales subiectul asta dar sincer nu regret...l-am cunoscut mai mult ...am vorbit despre canalul lui si ce ar vrea sa mai faca el in viitor...sincer are multe lucruri in cap pe care nu le-am inteles si pur si simplu am preferat sa il las si sa dau din cap cand imi spunea ceva...

Andrei-Cred ca te-ai plictisit...

Eu-Putin...

Andrei-Nu o sa te mai plictisesti mult timp pentru ca am ajuns...

Eu-Pai si de ce am venit pana aici?

Andrei-Uita-te putin pe cer...

Era un loc foarte frumos ...puteam vedea cerul plin de stele...

Andrei-Iti place?

Eu-Da foarte mult...

Ma ia de talie si ma strânge in brate...Sincer nu ma asteptam la asta...

Stiu ca v-am disperat...Stiu ca v-am spus ca o sa postez mai des dar am avut niste probleme cu telefonul si a trebuit sa il restartez...Si deabea am putut sa imi reactivez contul...Sper sa va placa capitolul...❤❤

Andrei Şelaru-In Curs De EditareWhere stories live. Discover now