Am vrut sa va spun ca Capitolul aceasta a fost scris acum cateva zile dar l-am sters ...am vrut sa schimb putin capitolul...
* * * * * * * * * * * *
Concursul decurge cum trebuie..se pare ca Anaiss nu a recurs la ceva care nu ar trebui să facă...Deci am putut sa o înving putin mai greu dar am reusit...ma duc bucuroasă spre Andrei...care ma astepta dupa vestiare...Dintr-un impuls sau nu stiu...el mă sărută...exact in momentul ala venea Tata...
Tata-Ce se întâmplă aici?...Andreea...
Eu-Tata...Nu trebuia sa fi aici...Mia spus Anaiss sa ma duc sa iti spun felicitări ca esti dupa vestiare si ma astepti aici...Si parca erati prieteni...
Eu-Tata...Te rog nu incepe...
Tata-Andreea vei merge acasa...fara nici o discuție...iar tu băiete nu ai voie sa mai vorbesti cu ea...
Eu-Dar tata...
Tata-Nici un dar ...Stiu doar ca nu ai voie sa ai iubit pana la 17 ani...Eu am avut prima iubită la 18 ani...
Eu-Tata...Nu mai suntem in vremurile tale....Acum s-au schimbat lucrurile...
Tata-Nu pot da cred ca ai facut asta Andreea...Nu vei mai iesi din casa cat timp va dura cantonamentul...
Eu-Voi sta 3 ani inchisa in casa...Nu crezi ca esti prea dur....adică am 16 ani...sunt adolescenta...Nu sunt o copilă...poate tu asa ma crezi...Dar nu mai am nevoie sa imi porti grija de acum...Nu mai sunt o fetita mica...Dar mama a fost singura care ma inteles pentru ca ea a fost singura care ma lasat sa fiu cum vreau eu...sunt sigura ca ea ar fi de acord...
Tata-Sute la vestiare si schimba-te mergem la hotel...Si nu mai vreau să aud nimic...
Andreea-Sincer nu mai suport sa imi controlezi viața...m-am apucat de sport pentru ca ai zis tu...am intrat la liceul pe care l-ai vrut tu...Eu vroiam sa ma duc pe arte...Dar tu a trebuit sa imi zici pe ce profil sa ma duc...Nu mai lasat sa imi aleg singura prieteni...a trebuit sa stau doar cu fete de la sala...pentru ca ele sunt singurele cu care trebuie să vorbesc...petca altcineva imi baga prostii in cap...Si chestii din astea...poti macar odata sa ma lasi sa fac ceva pe propria raspundere?...Nu mai vreau sa fi tatăl acela care ma obligă să fac ceva...vreau sa fiu libera...
Spun asta si ma duc la vestiare ma schimb si Andrei plecase deja...am decis sa ma duc pe jos pana acasa singura...aveam nevoie sa fiu singura...Vreau sa o sun pe mama...dupa cateva încercări ea imi raspunde...
C.T.
Mama-Da Andreea...Ce sa intamplat?
Eu-Aveam nevoie sa vorbesc cu tine...
Mama-De ce?
Eu-M-am certat cu Tata...
Mama-Ce ai facut?
Eu-A aflat că am iubit...De fapt ca am avut...
Mama-Sa ghicesc...sa enervat si a inceput sa tipe nu?
Eu-Cam da...
Mama-Stiu...tatăl tau nu acceptă lucrurile astea pentru ca el te consideră o copilă inca..o sa vorbesc eu cu el...poate il conving...pentru ca mi se pare ca ai crescut si poti sa iti porti de grija singura...
Eu-Doar cu tine ma pot intelege...
Mama-Bine...Mai vorbim trebuie să plec sunt chemată...vorbim dupa proces...
Eu-Ai primit un nou proces...
Mama-Ma refeream la procesul cu Tatăl tau...:)))
Eu-Mersi incodata mama...
Mama-Nu ai pentru ce fata mea...
Eu-Bine mama...Mai vorbim...Pa...
Mama-Pa,pa...
Mam stie cum sa ma faca sa zâmbesc...Nu stiu de ce tata este asa cu mine...In fine sper ca Mama sa il convingă...
Iau telefonul si ii dau mesaj lui Andrei...
Eu-Hei...Ce faci?...Scuze pentru mai devreme...Tata este pre de tot...
Andrei-Stai linistită nu am cum sa fiu supărat pe tine...tatăl tau a spus lucrurile alea ...Dar nu a spus lucruri despre mine ci despre tine...Eu nu as avea de ce sa ma supăr...
Eu-Simteam nevoia sa vorbesc cu tine...
Andrei-Si eu...Dar credeam ca o sa ai telefonul confiscat sau ceva...adică nu vroiam sa mai creez probleme...
Eu-N-am saturat de viata asta...
Andrei-Nu mai spune asta...
Eu-De ce nu?...este adevarat...
Andrei-Ba nu...nu este adevarat...
Eu-Mi-a parut bine sa te cunosc...
Andrei-Andreea,ce vrei sa faci?
Eu-Nimic...Nu conteaza...Pa...
Andrei-Unde esti acum?
Nu ii mai raspund la mesaj...incep sa alerg de nebună prin oras...Nu mai vroiam sa aud de nimeni si de nimic.. vroiam sa mor...
Buna...Scuze(iar)...ca nu am mai postat de mult...am avut niste probleme cu netul si nu am mai putut sa postez...reteaua de la care am internetul...Nu functiona...am sunat acolo si mi-au spus ca nu va funcționa internetul in unele localități din tara si va imi vor da internetul in cel mai scurt timp si a durat doua zile...Si in celelalte zile nu am putut posta...lucrur rau este ca nu prea am timp sa scriu...Si imi pare rau ca va fac sa asteptati...Si o sa primesc mult hate daca continui asa...sper sa va placa capitolul....va iubesc mult...😍