Buna eu sunt Andreea am 16 ani...1,60 m inaltime...locuiesc in Vaslui la parinti mei adoptivi...tatal meu este antrenor de lupte libere...si eu practic acest sport bine inteles la rugamintea lui...dar nu pot sa zic ca nu imi place...am mereu concursuri prin toata tara...mama este avocat...si destul despre mine sa trecem la poveste...apropo cam asa arat eu:
..................................................................
Suntem in timpul antrenamentului cand deodata maestru'(tata) ne da pauza pentru a ne anunta ceva...sunt curioasa despre ce este vorba...
Maestru'-Copii azi vom anunta cine va merge in cantonament pentru 3 ani...Dintre baieti:Marius,Daniel si Cristi...si dintre fete:Maria,Adelina....si cea mai buna dintre fete...si nu zic asta pentru ca este fata mea...Andreea...
Eu-Stai ce?Eu?
Maestru'-Da tu...
Eu-Dar sunt 3 ani...
Maestru'-Stiu dar trebuie sa te duci....este o oportunitate de neratat...Oricum o sa fii cu prietenele tale...o sa fiti la liceul din acel oras...
Eu-Dar de ce eu?
Masetru'-Ti-am zis esti cea mai buna dintre fete...si tu le-ai ajutat pe Maria si Adelina sa ajunga unde sunt acum...Si faceti o echipa buna...Mai ales ca unele concursuri le veti avea in echipa....
Eu-In ce oras va fii cantonamentul?
Maestru'-Craiova...
Eu-Asa departe?
Maestru'-Da ...
Eu-Si cand este plecarea?
Maestru'-Maine...Mai ai multe intrebari?...sincer zici ca sunt la interogatoriu..:)
Eu-Doar seman cu mama...nu degeaba este avocata...
Maestru'-Semeni mult cu ea....
Eu-Stiu...Eu o sa fiu o luptatoare avocat...:)))))
Maestru'-Treceti la antrenament...maine o sa aveti si primul concurs individual...
Eu-Bine...
Asta a fost cel mai greu antrenament de pana acum...dar inteleg de ce...maine o sa ne vada o multime de lume si noi trebuie sa fim cei mai buni...Ajung acasa si decid sa imi fac bagajele cat mai repede pentru a ma pune la somn devreme...maine o sa fie o zi incarcata si vreau sa fiu odihnita...e prima data cand sunt de acord cu o mutare...chiar daca o sa imi fie dor de casa mea...o sa ma intorc eu odata... :)))))
Mama-Esti pregatita?
Eu-Da...am emoti pentru maine...
Mama-De ce ai mai avut concursuri..
Eu-Dar este cel mai inportant dintre ele...acest concurs decide daca voi continua cantonamentul sau ma intorc acasa...si este foarte important pentru ca acolo vor fii cei mai buni luptatori din tara...si foarte multa lume...