2.

69 6 1
                                    

10:56am. Antradienis.

Perrie pov.
Nuskambėjus žadintuvui išleidau nepasitenkinimo garsą ir ropščiausi iš lovos. Nuėjusi į vonią susitvarkiau savo baisiai susivėlusius plaukus ir leidausi laiptais į virtuvę pavalgyti. Daug valgyti nesinorėjo, tad užsitepiau vieną sumuštinį su "Nutella" ir pasidariau kavos. Kai valgiau paskutinį kąsnį, suskambo mano telefonas.
-Klausau.
-Labas, čia Ellie.
-O dieve, kaip aš tavęs pasiilgau!- Ellie yra mano pusseserė, mes nuo vaikystės puikiai sutarėm, ji man kaip sesuo.
-Aš tavęs labiau, mažute, bet aš skambinu ne šiaip sau, aš rytoj skrendu atostogų į LA, taigi pamaniau, jog galėtume susitikt.
-Žinoma, aš galėsiu tave pasiimti iš oro uosto- šyptelėjau, nors ji to ir nematė.
-Puiku, iki rytojaus, meile- sucypė Ell.
-Iki.

Na va, bent ji nustums mano mintis nuo darbo. Nors pala man rytoj koncertas. O aš pamiršau pasimatuoti sceninį kostiumą. Fuck.
Greitai šokau į mašiną ir patraukiau siuvyklos link. Po visko nusprendžiau nueiti kavos. Eidama link kavinės naršiau Instagram'e, bet mano naršymą nutraukė smūgis. Taip. Aš ir vėl į kažką atsitrenkiau.
-Žinai, o tau reikėtų labiau žiūrėti kur eini, nes besitrankydama užsimuši- nusijuokė vaikinas. Pakėliau galvą ir pamačiau tą patį vaikiną į kurį atsitrenkiau vakar.
-Tau taip pat reikėtų žiūrėti kur eini- suraukiau antakius.
-Taip, žinoma aš kaltas- pavartė akis.
-Koks skirtumas- sumurmėjau ir patraukiau savo keliais.
Nusipirkusi kavos nusprendžiau eiti pasivaikščioti į parką. Aš dievinu šį parką, nes jame niekados nebūna žurnalistų ir jame labai tylu.
-Gal geriau eisiu su tavimi, kad vėl neatsitenktum- suprunkštė vaikinas.
-O gal geriau eik į kitą pusę ir nelysk prie manęs?- pakėlusi antakį paklausiau.
-Nah, geriau eisiu su tavimi- pavarčiau akis ir toliau ėjau ramiai gurkšnodama savo kavą, bet mano ramybę nutraukė tas jonvabalis.
-Louis- ištiesė ranką.
-Staselė- paspaudžiau jo ranką.
-O jei rimtai koks tavo vardas?
-Netavo reikalas, asile, ir iš viso kodėl tu prikibai?-atsisukus į jį paklausiau, tačiau mano dėmesį patraukė vaikinas einantis už mūsų. Mano EX. Aš greitai nusisukau ir užsidėjau gaubtuvą, jog nematytų mano blondiniškų plaukų. Tačiau žinojau, jog jis mane atpažins, bet man gali padėti... Louis dar norėjo kažką sakyti, tačiau aš atsisukusi į jį įsisiurbiau į jo lūpas. Jis pasimetė tačiau atsakė. Mano rankos ilsėjosi ant jo kaklo, o jo ant mano liemens. Turiu pripažinti jis tikrai gerai bučiujasi. Bet tai niekada nepasikartos. Kai įsitikinau, jog jis praėjo ir atsitaukiau nuo vaikino.
-Prieš minutę sakei, kad aš asilas, o dabar bučioji-prunkštelėjo Louis.
-Per daug nesidžiauk, ten ėjo mano buvęs tai aš nenorėjau, kad jis mane pastebėtų, o tai buvo vinintelis variantas kaio tai padaryti - bandžiau paaiškinti situaciją.
-Gali neišsisukunėti, aš irgi nesusivaldyčiau jeigu šalia manęs eitų tokia karšta mergina kaip aš- pašaipi šypsena išdygo ant jo veido, o iš manęs sulaukė tik akių pavartymo.
-Žinai eik tu...-neiškentusi apsisukau ir patraukiau namo.
-Iki kito atsitrenkimo-nusijuokė vaikinas-Ir gal pasakysi koks tavo vardas?
-Daug žinosi greit pasensi- mirktelėjau akimi ir paspartinau žingsnį.
Grįžusi namo visą vakarą pražiūrėjau filmus ir užmigau. Turbūt

Atsiprašau jog taip ilgai nekėliau dalių. Norėčiau nuomonių ir vote. Myliu. Sorry už klaidas

Ain't my faultWhere stories live. Discover now