4.

57 6 0
                                    


-Bet palauk- o kaip čia atsidūrė Noah(ex vardas)?- paklausė Ellie.
-Žinai, kažkaip net napagalvojau, jog jis dabar Los Angele, nors turėtų būti Londone, mano mintys buvo kažkur kitur, nors neįsivaizduoju kur- tariau susimąsčiusi.
-Tavo mintys buvo ties tuo vaikinu, kuris tave kalbino kavinėj- pakilnojo antakius ji.
-Užsikišk- piktai sumurmėjau.
-Gerai gerai, gal geriau pakalbėkim apie tai, kur išvyksim kelioms dienoms, na tiksliau savaitgaliu- pakeitė temą Ellie, o aš tuo tarpu mąsčiau kur galėtume nuvykti.
-O kaip tau Barselona? Praeitą dieną kalbėjau su Claudimar ir jis sakė, kad norėtų nuvykti ten kur šilta, manau galėtume ir jį pasiimti- tariau šyptelėdama, Ell tik linktelėjo.

Su Ellie žiūrėjome filmą, kai į mano telefoną atėjo žinutė. Atrakinusi telefoną pamačiau, jog mane Instagram'e į draugus pakvietė @louist91, jis taip pat man parašė žinutę.
-Kas parašė?- paklausė Ell toliau žiūrėdama filmą.
-Nežinau, tikriausiai fanas-pamelavau. Ellie linktelėjo ir toliau buvo susikaupusi į filmą. Priėmiau kvietimą ir atidariau žinutę.
'Hey, manau žinutėmis bus saugiau bendrauti :D'
'HA HA HA'- naudojau sarkazmą.
'Ką veiki? Kaip sekasi? Nori susitikti?'- prirašė krūvą klausimų, na gerai truputėlį perdedu.
'Ne tavo reikalas, ne tavo reikalas, ir ne *fake smile* ir beje iš kur sužinojai koks mano vardas?' išsiunčiau žinutę ir išjungusi garsą numečiau telefoną toliau nuo savęs bei ramiai žiūrėjau filmą.

- Ketvirtadienis, birželio 29 d. 11:55 AM-

-Labas rytaaaaaas- mane prižadino Ellie balsas.
-Gal galėtum nerėkt? Aš noriu miego- suzyziau.
-Ne, negalėčiau, kelkis ,miegale, einam kur nors, ir aš noriu valgyt- tingiai pramerkiau akis. Ellie buvo apsirengusi ir visiškai žvali.
-Gerai gerai, o valgyt aš ir noriu, tad eik ir pagamink ką nors- paliepiau jai, ši atsistojo ir nuėjo. Labai tikiuosi nuėjo gaminti maistą.
Išlipusi iš lovos apsirengiau ir ruošiausi eiti į virtuvę, kai mano žvilgsnį patraukė telefonas. Man rūpėjo pažiūrėti ką atrašė Louis. Paėmusi ir atrakinusi telefoną radau žinutę nuo Louis:
'Tavo vardą sužinojau iš tavo draugės, na ji ir mano draugė, tai va sužinojau iš Sophia'os. Ji dar sakė, jog pasako tavo vardą tik dėl to, jog tau reikia vaikino. Ir kodėl nenori susitikt? Tik kavos. Juk nesu koks manijakas ar kas nors.'- pavarčiau akis ir galvojau ką atrašyti.
'O iš kur man žinoti? *primenkiu akis*'- išsiunčiau žinutę ir ėjau virtuvės link. Virtuvėje radau blynus kepančią merginą.
-Maistas- sucypiau ir laikiau kol patieks blynus su šokoladu ir braškėmis.

Patiekusi blynus Ellie paklausė.
-Gal pavalgę galėtumėm aplankyti tavo mamą?
-Žinoma, manau ji apsidžiaugs tave pamačiusi- palinksėjau galva.

-Mamos namuose-
-Labai miela, kad aplankei mus- šypsojosi mama.
-O kaip gi aš galėjau jūsų neaplankyti?-prunkštelėjo Ellie.
-Nežinau- bereikšmiu žvilgsniu žiūrėjo mama - gal tu manęs nemėgsti- prunkštelėjo ji.
-Kadangi atvykai, gal galėtum surasti Perrie'ei vaikiną?- kilstelėjo antakį mama.
-Mam-piktai sumurmėjau.
-Na manau jai nereikia jo ieškoti, vienas pats atėjo. Koks vardas to vaikino iš kavinės?- atsisuko į mane Ellie.
-Ką tu nusišneki, aš su juo niekada nekalbėčiau jei jis nelystų- suraukiau antakius ir gurkštelėjau kavos kurią mums padarė mama.
-Aha, tik kažkodėl su juo susirašinėji-Pavartė akis ji, o aš paspringau kava.
-Gerai, gal nelyskim prie jos, nes dar supyks- prumkštelėjo mama. Debilės. Ups...

Visą dieną su Ellie vaikščiojom mieste po parduotuves. Nusivariau nuo kojų. Dabar gulim ant sofos ir nieko nedarom. Tiesiog gulim. woho. Penktadienį vakare skrendam į Barseloną, kartu dar pasiimsim Claud. Man reikia atostogų. Po atostogų ruošimės paskutiniam koncerui. Išeinam dviems metams atostogų. Pagaliau.
Pasiėmiau telefoną ir atidariau Instagram. Radau žinutę. Louis.
'Na kaip matai, du kartus į mane atsitrenkei ir aš tavęs neišprievartavau ar nenužudžiau. Tai manau įrodo, jog aš ne manijakas *pavartau akis*. Kaip tau šis savaitgalis? x'- gerai jis uždėjo bučkį. Keista.
'O ką žinau, gal tu ką nors planuoji. Ir nah negaliu'
'Nesijaudink, neplanuoju. Ir kodėl gi?xxx'-jis mane nervina, koks jo reikalas.
'Važiuoju atostogauti'
'Ir kur gi jei nepaslaptis?x'- o jis smalsus.
'Paslaptis. Labanakt.'- išsiunčiau žinutę ir pasakiau Ell, jog einu miegoti. Apsirengusi pižamą atsiguliau į lovą ir telefone pamačiau žinutę, kuri kažkodėl sukėlė man šypseną.
'Labanakt, princese xxx'- aš princesė. Tai pagalvojus išsišiepiau kaip idibotė.

NUOMONIŲ!!!!!! VOTE!!
ATSIPRAŠAU UŽ KLAIDAS.Į

Ain't my faultWhere stories live. Discover now