-Barselona, Sekmadienis, 09:39 AM-
Jap paskutinė diena ir namučių, pirmadienį anksti ryte skrendame namo. Ellie dar pabus pora dienų LA ir tada skris atgal Į UK. Aš turėsiu dar savaitę su puse atostogų. Neįsivaizduoju ką veiksiu. Nervina.
Barselonoje labai karšta. Dėl to ir prabudau. Prakaitas bėga upeliais. Jaučiu kaip dvokiu. Uhhh. Einu į dušą.12:25 AM
Visą laiką maudėmės jūroje. Vanduo pasakiškai šiltas, tiesiog karšas. Man čia patinka. Gaila rytoj skrendam namo. Reikės čia grįžti. Kadanors.
-Nenoriu namo- suzyzė Claud.
-Kas nori?-sumurmėjau.
-Tu-į mane atsisuko Ellie.
-Durna?
- Nesakyk, kad nepasiilgai Louis.
-O turėjau jo pasiilgti?-pakėliau antakius, Ellie šypsojosi.
-Kas tas Louis?- paklausė Claud.
-Niekas- pasakiau- jis patinka Perrie- greitai pasakė Ellie- ne, man jis nepatinka- garsiau pasakiau. Taip prasidėjo mūsų karas. Mes rėkėm ant viso paplūdymio. Claud bandė mus ramint, bet mes dar ir muštis pradėjom. Draugiškai. Nestipriai.-03:51 PM-
Pora valandų vaikštome po miestą ir apžiūrinėjam įvairias vietas bei kalbamės įvairiom temom. Jie yra ze bezt draugai. Myliu aš juos.
-Žinot tą vaikiną kuris praeitais metais lindo prie Soph klube?-prakalbo Ellie. Mes linktelėjom.
-Jis praeitą savaitę man parašė-šyptelėjo- ir pasiūlė susitikt-nuleido akis į žemę.
-Ir tu sutikai?-paklausiau.
-Ne-pažiūrėjo į mane- bet pasakiau, kad pagalvosiu-pakėlė antakius. Ellie telefonas buvo jos džinsų galinėje kišenėje. Aš priėjau ir ištraukiau jos telefoną bei pasileidau bėgti. Bėgdama rašiau žinutę tam vaikinui. 'Svekas, aš sutinku susitikti' išsiunčiau ir sustojau.
-Prašau- tariau. Ellie paėmė telefoną ir patikrino ką padariau. Ji į mane žiūrėjo žvilgsiu 'tu rimtai'. Aš trūktelėjau pečiais ir toliau sau ramiai ėjau. Tačiau neilgai. Pajaučiau kaip Ellie ištraukia mano telefoną. Nesivarginau jo atimti, nes žinojau, jog nepavyks. Ellie kažką padariusi atidavė man telefoną. Ji nusiuntė žinutę Louis. O dieve. 'Antradienį, 07:00 PM, parke'.
-Aš tave užmušiu- suurzgiau.
-Aš tik atsilyginau.
-Aš tavęs tik nekenčiu- tariau pasipiktinusi.
-Patikėk, tu man padėkosi- šypsojisi ji.
-Mhm.Atsiprašau, kad dalis trumpa ir neįdomi. Neturėjau laiko parašyti ilgesniai. MYLIU.