3.

65 7 0
                                    

Trečiadienis, 10:09 AM

Nuskambėjus žadintuvui išsiridenau iš lovos bei nuėjau į vonią. Išėjusi iš vonios patraukiau laiptais žemyn. Papusryčiavau ir susiruošiau nuvažiuoti kostiumų koncertui ir važiuoti pas merginas.

-Sveikutės- pasisveikinau su merginomis bei jas apsikabinau.
-Labas.
-Kiek dainų atliksime?-pasidomėjau.
-Penkias, jei niekas nepasikeitė- šyptelėjo Jesy.
-Žinot man nusibodo visa šita rutina, tiesiog visko per daug. Mums reikia atostogų, na nebent jūs norite dirbti toliau- pasakiau tai, apie ką galvojau ištisus metus.
-Na manau šiaip ar taip reikės nutraukti darbą- nervingai nusijuokė Jade.
-Ką tuo nori pasakyti?-Leigh-Anne.
-Na aš amm.. aš... aš laukiuosi- tyliai ištarė Jade.
-Tu ką- surikom visos kartu. Bet, o dieve aš būsiu teta.
-O dieve aš būsiu teta! Aš būsiu teta! Na bent tikuosi vaikas Luke taip?- su viltimi paklausiau.
-Tai žinoma-pavartė akis ji, o aš toliau cypiau.

Po visų sveikinimų skirtų Jade, mane pakvietė darytis makiažą bei šukuoseną, nes mūsų pasirodymas vos už keletos valandų. Merginos rengėsi rūbus, o aš su Aron (darbuotojas) šokom bei dainavom pagal muziką kuri grojo jo darbo vietoje.

-Po koncerto-
Prasibrovusi pro žurnalistus ir fanus įsėdau į automobilį ir patraukiau link oro uosto pasiimti Ellie.

-Sveikutė- šoko į mano glėbį pusseserė ir stipriai suspaudė.
-Tu. Mane. Labai. Spaudi.- vos išlemenau.
-Ups..-šyptelėjo nekalta šypsena ji- žinai ką? Varom kavos, nes aš tuoj užmigsiu.
-Gerai- šyptelėjau.

-Kavinėje-

-Aš pagalvojau ir manau turėtumėm rytoj pailsėti, kitas dienas kažkur pakeliauti- greitai dėstė Ell kol mes laukėmes savo užsakymo.
-Amm.. gerai aš vis tiek dvi savaites atostogauju taigi laiko turiu- nusišypsojau šilta šypsena tačiau mano nuotaiką sugadino vyriškas balsas:
-Keista, pirmą kartą eidama į mane neatsitrenkei- nusijuokė jis.
-Atsiknisk- sušnypščiau ir paėmusi savo kavą atsisukau į jį.
-Ką aš blogo pasakiau? Juk tik tiesą- dar kartą nusijuokė.
-Kurios žodžio dalies ATSIKNISK tu nesupratai?-paklausiau paryškindama žodį atsiknisk. Louis trūktelėjo pečiais ir toliau žiūrėjo į mane bereikšmiu žvilgsniu. Aš pavarčiau akis ir tik dabar supratau, jog Ellie visą laiką mus stebėjo.
-Einam-sumurmėjau ir paėmusi merginai už rankos patraukiau link automobilio.

Automobilyje tvyrojo nejauki tyla.
-Žinai, tas vaikinas karštas- tarė Ellie.
-Mhm labai, tiesiog lydausi- tariau su sarkazmu.
-Bet rimtai- kilstelėjo antakius ji- o gali pasakyti kas tarp jūsų dedasi?
-Nieko, tiesiog pora kartų į jį atsiternkiau- trūktelėjau pečiais.
-Ir viskas?- susidomėjusi paklausė. Aš į tai atsakiau palinksėjimu- nemeluok matau, kad kažkas buvo- šyptelėjo ji, anksčiau ta šypsena man patiko, tačiau dabar mane ji erzina. Nieko blogo nepagalvokit, tiesiog aš mėgstu matyti laimingus žmones, jie turi tai ko aš neturiu- laimę.
-Na gerai-atsidusau- buvo bučinys, bet tik dėl to, jog sutikau savo ex- pavarčiau akis. Ellie visą laiką tylėjo, tačiau šypsojosi keista šypsena.
-Manau, kad tarp jūsų kažkas bus- sumurmėjo.
-Mhm, siena- piktai pasakiau.

Atsiprašau už klaidas. Žinau, kad dalis labai trumpa tačiau bandžiau kažką greitai parašyti, nes norėjau įkelti naują dalį. Ir dar noriu pasakyti, kad dalis kelsiu kiekvieną trečiadienį (bent jau vasarą). Nuomonių ir vote. Myliu.

Ain't my faultHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin