1.

109 8 0
                                    

-Perrie-

Uhhh eilinė nuobodi diena, kuri prasideda rytine rutina, o vėliau tęsiasi repeticijomis bei koncertais. Toks gyvenimas man jau pradeda nusibosti. Norisi naujovių. Tačiau vienišių gyvenimas jau toks.

Atžingsniavau iki studijos ir pamačiau ateinant mano meilę....Sophia.
-Braške!
-Agurkėli!-surėkė Sophia ir puolė man į glėbį.-jūs totalios debilės-pavartė akis Liam.
-Bet bent jau linksma-pavarčiau akis ir sukausi eiti, bet paėjau tik vieną žingsnį ir atsitrenkiau į kažką...
-Idijotė-sumurmėjo Sophia ir su Liam patraukė į vidų.
-Tau viskas gerai?-paklausė mėlynų akių savininkas-manau, kad taip- šyptelėjau. Jis nusišypsojo ir patraukė toliau. Aš to per daug nesureikšminau ir įejau į pastatą, kuriame prasidės repeticijos.

-Po repeticijų-
Grįžau namo be galo pavargus. Nejaučiu kojų. Šūdas. Nušaukit mane. Haha labai juokinga kalbuosi su savimi. Šaunu.

Mano nesamones nutraukė į svetainę atbėgęs mano šuo Hatchi. Jis mano džiaugsmas. Manau be jo išprotėčiau. Nors ir taip esu...ai nesvarbu. Manau norėsit apie mane sužinot daugiau. Taigi aš Perrie, man 23 neužilgo bus 24, aš be galo mėgstu sportą, dainavimą. Mano mama Debbie yra konditerė, patėvis turi nuosavą verslą. Taip patėvis. Mano tėtis mane ir mano brolį Luke kuriam 26, paliko prieš 24 metus kai buvau dar negimus. Šešiolika metų maniau jog mano tėvas yra visai kitas žmogus, bet aš nepykau ant mamos, jog ji man to nesakė, nes aš turėjau mylintį tėvą, nors ir ne tikrą, bet jis mirė vos po mėnesio kai sužinojau tai. Kai man suėjo 18 aš išsiskyriau su savo vaikinu, kuris tiesą sakant, net neatrodė jog yra mano vaikinas jau metus nes mes tiesiog atitolome, taigi aš jį galutinai palikauir jo sesuo Lydia mano buvusi geriausia draugė ir brolio ex mane išvadino kale, taip ir baigėsi mūsų  draugystė. Mano mama susirado sau vaikina kuris gyveno LA, ir kraustėsi gyventi pas jį, o aš kartu, juk puiki proga pradėti naują gyvenimą. Mano brolis išsiskyrė su savo mergina ir važiavo kartu. Bet aš turėjau vieną pažystamą merginą Jade, kuri iš pradžių nesutiko skristi kartu,bet po kelių mėnesių sužinojau, jog ji persigalvojo ir sutiko, nes draugavo su mano broliu. Vau. Los Angele aš ir Jade susidraugavom ir sužinojom, jog abi mėgstam dainuoti, taigi susiradom vokalo mokytoją, kuri mus suvedė su Leigh-Anne ir Jesy, va taip mes ir gyvenam. Oh ar minėjau jog dar begalo mėgstu mokytis? Jau turėsiu 2 profesijas. Taigi jos yra: Profesionali šokėja, šiuo metu studijuoju vokalą bei galvoju vėliau studijuoti psichologiją. Moku dvi kalbas, oh pala tris. Gimtoji anglų, prancūzų, ispanų. Cool. Tai va žinot beveik viską apie mane. Fake smile. Seniai šypsojausi tikra, nuoširdžia šypsena. Graudu.

Žinot kas keista, aš negaliu išmesti iš galvos to vaikino. Jo mėlynos akys įstrigo mano atmintyje. Nušaukit kas mane. Įdomu koks jo vardas? Uhh shut up. Dieve aš išprotėjau, aš kalbu su savim...again.

-Po poros valandų-

-Klausykit chebra, man ryt koncertas ir žinau, kad jūs visi pakviesti, arba jame dalyvaujat, tai visi ateikit, nes po jo varom švest- šyltelėjau draugams, o čia buvo visi mano geri draugai.-okei aš sutinku, o manau, jog ir kiti sutinka- sumurmėjo Niall, kiti pritariamai linktelėjo.
-Gerai-šyptelėjau ir nuėjau į virtuvę kažko užkąsti. O į ją atbėgo Soph ir surėkė- susirask berną, o tada gadink figūrą su šitais šūdais.
-Surask-šyptelėjau fake smailu ir toliau valgiau. Kraupu kai ji visą laiką kai valgiau mane stebėjo...

Po keletos valnadų draugai nusprendė eiti namo.
-Rytoj pasimatysim-surėkiau draugam ir uždariau duris. Nekenčiu savo gyvenimo.

Tadam nauja dalis. Jė aš ją parašiau prašau nuomonių, atsiprašau už klaidas. MYLIU.

Ain't my faultDonde viven las historias. Descúbrelo ahora