-Penktadienis, LA-
Tikriausiai rytas, nes saulės spinduliai kutena mano veidą. Atkūrusi vakarykščius įvykius norėjau save nužudyt. Kodėl aš tai padariau... taip, mes permiegojom ir tai mano didžiausia klaida...
Tyliai išsiropščiau iš lovos bandydama neprikelti Louis ir man tai pavyko.
Užsimoviau timpas ir apsirengiau sportinę liemenėlę. Nusileidau į apačia, pasidariau kavos ir pora sumuštinių. Pavalgiusi parašiau raštelį ir priklijavau jį matomoje vietoj, kad jį pamatytų. Jame parašiau, kad pavalgytų jei to norės. Išėjusi iš namo pradėjau bėgioti.-Ta pati diena, 12:26-
Neskubėdama parbėgau namo. Nežinau ar Louis išėjo, nes jį turbūt kas nors atvežė arba jis atėjo. Įėjusi į namą iš karto patraukiau į virtuvę atsigerti, nes buvau labai ištroškusi. Godžiai išgėriau stiklinę vandens ir delnais atsirėmusi į spintelę stovėjau. Kadangi buvau tik su sportine liemenėle ant savo peties pajaučiau bučinį. Vis dėlto jis neišėjo.
-Labas rytas- pasakė užkinusiu balsu.
-Rytas- sumurmėjau.
-Kaip miegojai- pasakė po ilgos tylos.
-Gerai, tu?
-Puikiai- pasakė ir atsuko mane priekiu į save. Lėtai priglaudė savo lūpas prie manųjų. Bučinys buvo švelnus ir jausmingas? Nesu tuo tikra, bet turbūt jam jaučiu kažką. Tai yra labai blogai. Labai.-Vakare-
Kai išėjo Louis, aš tik sėdėjau ant lovos ir mąsčiau. Mąsčiau apie viską, bet daugiausiai apie savo jausmus. Nenoriu įsimylėt Louis, tai labai labai blogai, bet aš negaliu nieko padaryti, sušiktai negaliu. Man reikia nusigert arba kaip nors kitaip nukreipti savo mintis. Iėjau į instagram ir bam antraštė, "Perrie Edwards ir Louis Tomlinson buvo pastebėti anksti ryte leidžiantys laiką Perries namuose, Los andžele, Hollywoode." Velnias.-Klubas-
Kaip ir sakiau man reikia nusigert, taigi aš čia su Ellie ir mes geriam. Labai daug geriam. Ellie jau labai girta, o aš tik apsvaigus.
Nežinau kur yra Ellie, bet aš šoku minioje ir negalvoju apie nieką, atrodo lyg ir pamiršau visą informaciją apie save. Bet ir gerai juk to ir siekiu, ar ne?
Judėjau nešama muzikos, kai pamačiau Leigh - Anne su Andre. Pribėgau prie jų ir apsikabinau .
-Perrie?-nustebo Leigh- ką čia darai? Juk sakei, kad būsi namuose.
-Taip, bet šiuo metu mano gyvenime tikra sumaištis, norėjau viską pamiršti, bent trumpam- surėakiau per garsią muziką.
-Gal nori išsipasakot, gal galėsiu kuo nors padėt-šiltai šyptelėjo.
-Žinoma, bet ne dabar, kitą dieną. Šiandien nenoriu apie tai kalbėt.
-Gerai, prisijungsi prie mūsų?- paklausė ir parodė į besilinksminančius jos draugus.
-Taip, žinoma- nusijuokiau ir pasiėmiau dar vieną stiklinę su kažkokiu skysčiu.-Rytas-
Į savo namus grįžau jau auštant. Nieko neatsimenu, paskutinis dalykas kurį atsimenu tai šokimas su Leigh ir žinutę. Žinutę nuo to žmogaus kurį ilgą laiką stengiausi pamiršti. Juokauju ji buvo nuo Niall. Jis pasiūlė šiandien susitikti, norėjo apie kažką pasikalbėti. Aš sutikau ir mes susitinkam vakare aikštelėje, kurioje renkasi jauni žmonės, ten kartais visai linksma.