Neskubėdama ėjau gatve, kai pamačiau tai ko nenorėčiau niekada daugiau gyvenime matyti. Tai mano puseserė ir teta. Jos pačios šlykščiausios moterys visatoje. Mano teta, yra mamos sesuo. Ji kurį laiką gyveno su mumis, bet ačiū dievui išsikraustė. Nuo to laiko jos nemačiau. Ji visą laiką mane žemino, tyčiojosi ir darė viską, jog aš žlugčiau, bet jai nepavyko. Aš turiu viską. Na beveik viską
-Perrie!- atbėgo teta ir mane apkabino. Dusk žiurke.
-Lauren, kaip malonu- netikrai šyptelėjau. Tiesą sakant, norėjau jai nurauti plaukus. Mano puseserė Alice buvo žiauriai šauni, mes sutarėm labai gerai, buvom kaip sesės. Apkabinau ją.
-Kaip sekasi? Gal jau nesi tokia liurbė?- nusijuokė, aš taip pat. Nieko jai neatsakiau.
-Tikriausiai turi vaikiną, taip? Nes jei ne, tai tikrai esi liurbė- dar kartą nusijuokė. Dieve aš ją tuoj užmušiu.
-Na...
-Mieloji, eime, pavėluosim- mane pertraukė Louis balsas. Aš jo nekenčiu, bet dabar noriu jį išbučiuot, jis man labai padėjo. Teta labai susiraukė ir buvo pikta.
-Atsiprašau, man reikia eiti- netikrai šyptelėjau ir ėjau kartu su Louis, jo ranka buvo ant mano liemens, norėjau ją numušti, bet negalėjau.
Kai truputį paėjome, mūsų jos nebegalėjo matyt, o Louis ranka visdar buvo ant mano liemens. Aš ją numušiau.
-Čia nieko nebuvo- atsisukusį į jį tariau. Nelaukusi jo atsakymo patraukiau namo.Dabar vakaras, aš važiuojus pas mamą. Ta ragana gyvens pas mamą, jėga...
-Sveiki visi- pasisveikinau įėjusi į namus. Man visi atsakė.
-Meiloji, ateik man padėti- mama. Aš linktelėjau ir nuėjau.
Virtuvėje buvau aš, mama, Ellie ir Lauren.
-Kodėl tavo vaikinas neatvyko?- paklausė Lauren. Mano akys išsiplėtė, o širdis plakė it pašėlusi.
-Ammm na...- bandžiau kažką atsakyti, bet...
-Kodėl tu mums nesakei, kad turi vaikiną?- pasipiktinusi paklausė mama.
-Na aš jo ir neturiu- nekaltai šyptelėjau.
-O kaip jis atrodė?- paklausė Ellie, o aš į ją piktai pažiūrėjau.
-Na, jis su rudais plaukai, mėlynos akys...
-Tomlinson- pertraukė ją Ellie.
- Čia tas iš tos grupės ane?- mama.
-Jop, jie jau visą savaitę burkuoja- šypsojosi Ellie.
-Ką tu čia nusišneki- pasipiktinusi tariau- nieko tarp mūsų nėra, mes tik draugai- garsiau tariau.
-Aha, nesek man pasakų mieloji Pezarija- su pašaipos gaidele tarė Ellie.Tadam!!!!