Dalis už ateinantį trečiadienį😉
-Penktadienis, birželio 30d., 10:13 AM-
Rytas. Šiandien vakare skrendam į Barseloną. Claudimar jau čia. Aš jį girdžiu. Tai mane ir prikėlė. Jie labai garsiai rėkia. Šūdas. Aš nesusidėjau daiktų. Šiandien reikia į šokių studiją. Aš nespėsiu. Šokau iš lovos ir nubėgau į vonią, apsirengiau bei susišukavau plaukus. Pasiėmiau lagaminą ir pradėjau dėtis daiktus.
Užsegiau lagaminą susidėjusi visus reikalingus daiktus. Lipau laiptais į apačią pas draugus.
-Labas, pupos uogos!- surėkiau ir apsikabinau Claud.
-Labas- sumurmėjo man į plaukus.
-Tikuosi susidėjai daiktus?- pasidomėjo Ellie.
-Jap.
-Gerai.
-Pezz, einam į studiją, nes pavėluosim- pasakė Claud. Aš palinksėjau ir nuėjau apsiauti batų. Susiruošiau ir su Claud patraukiau studijos link. Eidami šnekučiavomės nereikšmingom temom, pavyzdžiui, kodėl moteris einanti prieš mus avi ryškiai rožinius batus su ryškiai žalia palaidine arba kurije kavinėje tiekia skanesnį maistą, kol pasiekėm studiją. Aš neketinu šokti, tik paskirsiu atsakingus žmones už jos tvarką kol būsiu išvykus.
-Perrie, gali nesirūpint, aš su Luke viskuo pasirūpinsim- prieš akis iššoko Jade.
-Aha ir tau labas.
-Aš rimtai gali eiti namo.
-Ir man labas- Jade tyliai sukikeno ir nuėjo nuo manęs. Aš apsisukau ir išėjau iš pastato. Nežmoniškai noriu gert. Nusprendžiau eiti KFC link. Žingsniavau gatve link KFC, kai prisiminau, jog namiuose palikau savo telefoną. Šūdas. Ellie žino mano slaptažodį. Ji gali tikrinti mano telefoną. Pamatys žinutes. Fuck.Pasiekiau KFC ir įėjau į pastatą. Užsisakiau šaltą kokteilį, čia nežmoniškai karšta. Nuėjau atsisėsti prie stalelio.
-Žinai keista, maniau, jog tu man rašai žinutes, bet matau, jog neturi telefono rankose- prakalbo vyriškas balsas.
-Aš? Rašau?- nesupratau apie ką jis kalba- Ellie-sumurmėjau- aš ją užmušiu.
-Ką užmuši? Ir kas ta Ellie?- paklausė
-Mano pusseserė, aš palikau telefoną namuose ir ji aiškiai tuo naudojasi- pavarčiau akis, Louis prumkštelėjo. Atnešė mano kokteilį.
-Kiek dabar valandų?- paklausiau atsigėrusi.
-04:55PM- atsakė.
-O shit-nusikeikiau- man reikia eiti, pasimatysim kitą savaitę- mirktelėjau ir apsisukusi išėjau. Mačiau kaip jis nusišypsojo. Bet kodėl aš pasakiau, jog susitiksim kitą savaitę? Juk dar vakar sakiau jog jis mane nervina. Oh...Grįžau į namus ir juose radau manęs laukiančius draugus. Metas ruoštis skrydžiui. Į kuprinėlę susidėjau daiktus kurių man reikės skrendant. Jau gan vėlu. Už poros valandų skrydis. Gulėjau kambaryje ir žiūrėjau žinutes kurias prirašė Ellie. Ji Louis parašė, jog aš jį myliu ir negaliu be jo gyventi. Asilė.
-Perrie, jau vykstam.
-Ateinu.
-Aš tau atkeršinsiu už tas žinutes- priėjusi prie Ellie sušnabždėjau jai į ausį.-Oro uoste-
Nieko nuostabaus fanai, žurnalistai. Erzina tie žurnalistai, bet ką padarysi.Sėdžiu lėktuve. Tuoj kilsim. Manau reikėtų nusnaust. Labai jau noriu miego. Pavargau.
Labai. Labanakt man. Bet prieš užmiegant dar nuėjau į Instagram, kuriame buvo begalės nuptraukų su manini ir Louis, šiandien, kavinėje. Šūdas-Barselona, Šeštadienis, 10:34AM-
Atskridę į Barseloną nuvykome į namelį prie jūros ir ten pernakvojome. Dabar esame kavinėje. Čia labai labai karšta. Mirštu. Bet pavalgę eisime maudytis taigi atvėsiu. Bet vistiek labai karšta.
-Manau vakare galėtume nueiti į klubą-Ellie.
-Aš nieko prieš-Claud, aš linktelėjau.
Atnešė mūsų maistą. Aš žiauriai išalkus. Kaip matau ir jie. Jie rija maistą kaip kiaulės. Būtent kiaulės. Jap...14:15PM
Deginuosi saulėje. Smagu. Ellie su Claud maudosi jūroje. Čia gražu bei ramu, nėra paparacų ar fanų. Atokiai eaantis privatus namelis su paplūdimiu . Man čia patinka.
Atsistojau ir patraukiau į namelį, kuriame persirengiau ir pasiruošiau vakarui, nors dar liko keletas valandų kol atsidarys klubas, bet aš susiruošiau anksčiau ir manau padėsiu Ellie.
-Už valandos išeisim- įbėgusi į kambatį Ellie kalbėjo traukdama rūbus ir lagamino- Tu- parodė į mane pirštu- man padėsi susiruošti- pasakė ir dingo už vonios durų.
Įsijungiau Snapchat programėlę. Mane paridėjo Louis, aš jį pridėjau taip pat. Įdomu ką tas vabalas postina. Peržiūrinėjau draugų įkeltas nuotraukas, kai į Snapchat atėjo žinutė. Ji nuo Louis. Jis atsiuntė nuotrauką kurioje jis vedžioja savo šunį. Bei parašė 'Nuobodu'. Aš išėjau į terasą ir nufotografavau savo kojas bei fone jūrą ir parašiau 'Pats linksmumas' išsiunčiau ir tuo metu iš vonios išėjo Ellie. Padėjau jai susiruošti ir visi patraukėme į klubą.-Klubas-
Buvau stipriai įkaušusi. Snapchat'e buvo įkelta daugybe video kuriose aš šoku ar su Claud ar Ellie. Gerai, jog ši paskyra privati, matys tik mano draugai, nes kitaip būtų gėda. Labai. Bet ir dabar bus gėda. Taigi koks skirtumas
-Namelyje-
Svyruodama įėjau į savo kambarį. Nuėjusi į vonią išsimaudžiau po dušu, kuris mane prablaivė. Nesijaučiu tokia apgirtus kaip anksčiau. Grįžau į lovą ir atrašinėjau draugams, kurie teiravosi kur esu. Snapchat'e radau žinutę nuo Louis. Jis atsiuntė kambario nuotrauką ir parašė 'Ar turėčiau tavęs pavydėti? Ar tas vaikinas su kurio šokai tau daugiau nei draugas?' Rimtai? Jis pavydi. Man šokas. Reikia atrašyti. Nufotografavau savo nuogas kojas, ir parašiau 'Na manau turėjai suprasti, kad jis ne mano vaikinas iš to, jog bandau su tavimi flirtuti' išsiunčiau. Po kelių sekundžių gavau atsakymą. Juodame fone buvo parašytas vienas žodis 'karšta'. Mano kojos. Tikriausiai.
Nuomonių!!!!