-Ir iš viso tai buvo net ne Tomlinson taigi..
-O tai kas tada?-paklausė Ell.
-Koks skirtumas. Ir išvis baigiam kalbėti šia tema!- sušukau ir išėjau iš virtuvės, o vėliau ir iš pačio namo.
Mane erzina, kai žmonės kišasi ne į savo gyvenimą, koks jų reikalas su kuo aš draugauju, o su kuo ne. Uhhh nervina...-Kita diena-
Visą dieną sėdžiu namuose ir nieko neveikiu, po poros valandų eisiu į repeticiją, nes pradėsim ruoštis atsisveikinimo koncertui, tad reikės nemažai dirbti.
Į mano telefoną atėjo žinutė:
*Hey, gal norėtum susitikti?
Spėkit nuo ko ši žinutė...
Atspėjot, ji nuo Ellie.
*Yeah, manau, kad galim
*Būsiu po 20min prie tavo namo- Ellie.-Labas- įlipau į automobilį ir apsikabinau pusseserę, ji nieko neatsakė tačiau taip pat mane apsikabino.
-Važiuojame į kavinę, aš noriu valgyt, o po to galėsime eiti pasivaikščioti į šalimais esantį parką.
-Gerai, man tinka- šyptelėjau.
-Žinai tą vaikiną apie kurį pasakojau?-Ell
-Ammm čia tas kur Barselonoj pasakojai?
-Aha, tas pats. Mes pradėjom su juo susirašinėt, na ir nuotraukas siuntėm ir...
-Rimtai? Nodes?-prunkštelėjau.
-Ką?-pasimetė- ne tiesiog siuntėm nuotraukas, nieko nešvankaus nebuvo iškrypėle tu- susiraukė- ir...man atrodo jis man patinka- prikando lūpą.
-Tai gerai tada?- tai nuskambėjo kaip klausimas bet tiek to.
-O kaip tau su Tomlinson?-pažiūrėjo į mane, bet akis greitai nusuko nes ji vairavo.
-O kas su juo?- paklausiau.
-Na žinai susitikimas.
- Aj, tu apie tai... jis neatėjo- paprastai pasakiau.
-Kaip tai neatėjo?
-Paprastai, tiesiog neatėjo- ji į mane pažiūrėjo ir parodė, kad tęsčiau- tiesiog, kai buvom išvykę jis parašė, jog jau tuoj susitiksim, o aš apsimečiau, kad nieko nežinau- Ellie pažiūrėjo į mane žvilgsniu 'artudurnakarvė'- tada jis mane ignoravo.
-Aš irgi ignoruočiau jei man kasnors taip padarytų- pavartė akis ji.
-Leisk man pabaigt, atėjus tai dienai aš nuėjau į susitikimo vietą, tačiau jis neatėjo. Kitą dieną aš jį sutikau kavinėj ir mes truputį apsipykom. Išėjus iš kavinės prie manęs priėjo Lauren ir pradėjo sakyt, kad jei aš visdar neturiu vaikino tai aš nevykėlė bla bla bla. O Louis turbūt tai išgirdęs atėjo ir apsimetė mano vaikinu. Ir viskas daugiau aš jo nemačiau- viską išdėsčiau, o Ellie kažką įtemtai galvojo.
-Na pasirodo tiesa, kad jis šiknius.
-Dar ir koks- pasakiau ir tada automobilyje įsivyrojo tyla.-Vakaras-
Guliu lovoj ir negaliu pajudėt. Aš taip pavargau... Dainuok, šok, dainuok, šok, dar kartu tai daryk... jau bloga nuo visko, o tik pirma diena.
Gulėjau ant pilvo ir seilėjau savo pagalvę, bet man sutrugdė skambutis į duris. Kas galėjo ateit tokį vėlų vakarą?
Nusileidau į apačia ir atidariau duris. Už jų stovėjo stipriai apsvaigęs Louis... Žiojausi kažką sakyti, bet jis įsisiurbė man į lūpas. Į bučinį atsakiau, neklauskit kodėl, nes pati nežinau. Pripažinsiu tai geras jausmas. Įleidau jį ir uždariau duris, o jis mane prirėmė prie sienos ir leidosi mano kaklu jį bučiuodamas. Jis suspaudė mano užpakalį taip duodamas ženklą kad užšokčiau ant jo liemens. Louis pradėjo mane nešti į antrą aukštą, o poto ir į mano kambarį. Jis numetė mane į lovą ir tada...Haha negausit dirty dalies xdd
Labaii atsiprašau, kad taip ilgai nebuvo dalies, tiesiog nebuvo noro rašyt. Na bet dabar pasistengsiu jas keti dažniau. Myliukas <3