BONUS: Ankieta dla czytelników i zapowiedź "Zakładu"

944 80 488
                                    


Dawno temu w Detroit – ANKIETA dla czytelników

Kto powiedział, że ankiety zawsze muszą być nieprzyjemne? ^^

Gorąco zachęcam do wypełnienia – chętnie dowiem się czegoś więcej o moich czytelnikach. Na razie wiem o was tylko tyle, że musicie być bardzo niegłupimi, sympatycznymi, ciekawymi i arcyfajnymi osobami, skoro przebrnęliście przez 500 stron mojego opowiadania. Ankieta to mój sposób na dowiedzenie się, czy te 500 stron dostarczyło wam chociaż odrobiny przyjemności – a jeśli tak, to co najbardziej wam się podobało, co was wkurzyło, zezłościło, podnieciło, albo zmusiło was do zagłuszania śmiechu o drugiej w nocy. Przy okazji wy, jako czytelnicy, będziecie mogli się dowiedzieć, czy inni odebrali fanfika w ten sam sposób.

A zatem – jeśli macie czas i chęci – zapraszam do udziału w zabawie!

Ankietę można wypełnić na dwa sposoby:

- Zapisanie w pojedynczym komentarzu numerków z odpowiedziami.

- Odpowiadanie na każde pytanie w osobnym komentarzu.

*notka techniczna: ze względów czysto praktycznych wszystkie pytania w ankiecie zostały zapisane w formie męskiej (domyśliłeś się, wyobrażałeś sobie, i tak dalej...).

1. W którym rozdziale domyśliłeś się, że to Viktor dał oprawcy Yuuriego po mordzie?

2. Twoja ulubiona scena z całego opowiadania (można wymienić więcej niż jedną)?

3. Postać, która twoim zdaniem zasługuje na Oskara?

4. Postać, którą najchętniej obrzuciłbyś pomidorami?

5. Jak wyobrażałeś sobie zakończenie opowiadania (przepraszam – musiałam o to zapytać, bo jestem arcyciekawa. Chodzi mi przede wszystkim o 11-ty rozdział)?

6. Czy po przeczytaniu 7-mego rozdziału słuchałeś Smerfnych Hitów?

7. Czy chciałbyś mieć Yakova za trenera?

8. Co w opowiadaniu najabrdziej cię zaskoczyło?

9. Gdyby miał powstać dodatkowy rozdział „Deleted scenes", to co chciałbyś w nim zobaczyć?

10. Którą ze scen najchętniej ujrzałbyś w postaci fan arta?

11. Czy fanfik ci się podobał?

A na deserek, pytanie 12-te ^^

12. Czy jest coś, co chciałbyś wiedzieć? Masz jakieś pytania do autorki? Jeśli tak, możesz zadać je TUTAJ ;)



"ZAKŁAD" - już wkrótce!


W rozpaczliwej próbie ocalenia ukochanego lodowiska, 50-letni Yakov Feltsman bierze udział w zakładzie, który może zakończyć całą jego trenerską karierę. Przyparty do muru wybuchowy mężczyzna zaczyna wątpić we własne metody i zastanawiać się, co jest naprawdę ważne. Wówczas los stawia mu na drodze tajemnicze srebrnowłose dziecko...

[Aktualizacja 14.07.2017- "Zakład" jest już do przeczytania na Wattpadzie i Ao3. Postaram się wrzucać rozdziały 1-2 razy w tygodniu. Pod czarno-białym artem znajdziecie również aktualną okładkę opowiadania :3] 

 Pod czarno-białym artem znajdziecie również aktualną okładkę opowiadania :3] 

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Dawno temu w Detroit (Yuri on Ice )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz