KONKURS dla czytelników

1.1K 73 51
                                    

Mam dla was dwa konkursy - konkurs na recenzję oraz konkurs na fanarta. 

Zasady znajdziecie poniżej. Warto przeczytać wszystkie zasady do samego końca. Gorąco zachęcam do uczestnictwa ;)



KOKURS na recenzję

Podstawowe informacje:

- Na zgłoszenie macie czas do 30 lipca 2017 roku.

- Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 3 sierpnia 2017.

- Nagroda zostanie wysłana do zwycięzcy najpóźniej dnia 5 sierpnia 2017.

- Zwycięzcę konkursu wybieram JA. Opinie innych ludzi na temat nadesłanych prac (a także lajki w mediach społecznościowych i komentarze) mogą (ale nie muszą) wpłynąć na moją decyzję. Innymi słowy – sąd ostateczny należy do mnie, ale miejcie na uwadze, że jestem podatna na sugestie znajomych ;)

Nagrody:

- Nagroda główna przedstawia się skromniutko. Nie jestem (jeszcze) tak majętna jak Viktor, więc nie mam wam wiele do zaoferowania. Nagrodą główną jest ten oto śliczny naszyjnik z Panem Nikiforovem (chyba że ktoś woli Pana Katsukiego bądź Pana Plisetskyego – ich też mam).

- Nagroda pocieszenia: jeżeli spotkamy się w prawdziwym życiu, dam ci buziaka w policzek

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- Nagroda pocieszenia: jeżeli spotkamy się w prawdziwym życiu, dam ci buziaka w policzek.

- Nagroda pocieszenia numer dwa: nawet jeśli nie zdobędziesz głównej nagrody, będziesz mógł skorzystać na udziale w konkursie. Jeżeli masz stronkę internetową albo bloga, to link do tej strony zostanie opublikowany na moim fanpage'u na Facebooku. Innymi słowy – ja robię reklamę tobie, ty robisz reklamę mnie.

- Nagroda pocieszenia numer trzy: jeżeli jesteś gimnazjalistą bądź licealistą, przećwiczysz sobie pisanie recenzji ^^.


Zasady:

Zgłoszenie: żeby recenzja została zakwalifikowana do konkursu, trzeba ją zamieścić na jakiejś stronie. Przez stronę rozumiem: twoją tablicę na Wattpadzie (z wysłaniem informacji do obserwujących) albo twoje nominacje albo twoją tablicę na Facebooku albo twoją stronę na Tumblrze albo twojego bloga. Może to być tylko jedno z tych miejsc. Oczywiście, ideałem byłoby, gdyby to były wszystkie wspomniane strony, albo kilka z nich, ale nie naciskam. Głównym celem konkursu jest dotarcie do dużej liczby osób, żeby mogły dowiedzieć się o istnieniu opowiadania, a następnie je przeczytać.

Przyklepanie zgłoszenia: po napisaniu i opublikowaniu recenzji piszesz do mnie prywatną wiadomość (na Wattpadzie, Facebooku bądź Tumblrze) i podajesz link. Dopisuję cię do mojej listy w Wordzie i... gratulacje! Właśnie zgłosiłeś się go konkursu!

Dawno temu w Detroit (Yuri on Ice )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz