4-/Vampir Arkadaşım

869 44 11
                                    

İYİ OKUMALAR!!!

"Ama o benimdi.Çünkü ben bir vampirim ve vişne suyu diye içtiğin bardak kandı,yani sen insan değil misin?"

"Hayatımdaki herkes olağanüstü mü?Bu arada ben bir melezmişim,seninle karşılaşmadan önce ögrendim ve biraz düşünmek için dışarıya çıkmıştım.Sonra senle karşılaştım.Bana söylemek istediğin şey bu muydu?"

"Evet.Senin de olağanüstü olduğunu düşünmüştüm.Senden çok yüksek bir enerji almıştım.Demek ki bu yüzden sana söylemem gerektiğini düşünüp durmuşum,ayrıca ben normal bir vampir değilim.Bir deşiciyim.Deşiciler hayvan kanıyla beslenemez,yani insan kanıyla besleniyorum.Deşiciler,vampirler arasındaki en güçlü kategoridir ve avlarının kanlarının son damlasına kadar içerler.Deşiciler de kendi aralarında gruplara ayrılır."

"Peki ama sen ne zaman öğrendin?"

"1 ay kadar önce.Bu okuldan ayrılıp vampir okuluna gitmem gerektiğini de o zaman öğrendim."

"Ama hala beni nasıl bulduğunu söylemedin."

"Telefonunu arayan bendim.Kokunu bir yere kadar takip edebildim ama sonra izini kaybettim.Ben de telefonunun sesinden nerede olduğunu buldum,"dedi ve kapı çaldı.Doğru ya telefon numaralarımızı birbirimize vermiştik ama ben telefona kaydetmemiştim.

"Gir!"

"Bölmek istemezdim ama Becky bir dakika gelebilir misin?"

"Emma biliyor."

"Neyi?"dedi endişeli bir sesle.

"Tamam geliyorum,hemen geleceğim Erica,sen keyfine bak."

"Tamam,"dedim.Becky de kapıyı kapatıp odadan çıktı.

Becky'nin gözünden:

"Ne oldu Emma?Benim vampir olduğumu biliyor."

"Peki ama ben ve Jo'yu söyledin mi?"diye sordu.Bu arada Emma ve Jo da vampir.Deşici oldukları için ben de doğuştan deşiciyim ama anca geçen ay öğrenebildim.

"Söylemedim,ama neden?"

"Siz odana çıktığınızdan beri Jo'yla konuşuyoruz,ilk geldiğinde çok güçlü bir enerji aldık.O bir Melez.Hem de çok güçlü,diğer melezlerden çok daha güçlü ve farklı."

"Ee,ne olmuş yani?"

"Bizi söyleme yeter tamam mı?Önemli bir sebepten olduğunu bil ve kendine dikkat et.O kötü biri olabilir."

"Neden bir şey yapmadı o zaman,o iyi biri,"dedim ve yukarı çıktım.Odamın kapısının önünde durdum,derin bir nefes aldım ve içeri girdim.

"Bir sorun mu var?Ben gidebilirim sana sorun yaratmak istemem,"dedi.Erica beni düşündüğü halde kötü biri olamazdı.O çok iyi biriydi.Bu arada da bir bahane arıyordum.

Erica'nın gözünden:

"Hayır,kan dolabıyla ilgili bir sorun olmuş ta,"dedim ama çok saçma bir bahane uydurduğumu fark etmiştim.

"Peki,bu arada bana biraz kan getirebilir misin?"dedi.Sanırım yalanıma inanmıştı.

"Tabii ki."

"Şey...Becky bir şey sorabilir miyim?"

"Elbette,seni dinliyorum."

"Kan dolabını bana da gösterir misin?"

"Hadi gel o zaman ama kendini kaybetme."

"Tamam,"dedim ve odadan çıktık.Merdivenlerden inerken gördüğüm şey ise bayılmama yetmişti...

VEE BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK.ASLINDA SINIR KOYMAYACAKTIM AMA OKUMASAYISINA GÖRE VOTE SAYISI BAYA DÜŞÜK.KÜÇÜK BİR SINIR KOYACAĞIM.5 VOTE 2 YORUM OLMAYANA KADAR YENİ BÖLÜMÜ YAYINLAMAYI DÜŞÜNMÜYORUM.İYİ OKUMALAR...

BEN NEYİM BÖYLE! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin