7-/Değişen Kahvaltım.

576 33 7
                                    

   İYİ OKUMALAR!!!YENİ BÖLÜM BİRAZ GECİKTİ AMA SONUNDA YAYINLAYABİLDİM.

   ...Geri dönen kimse hiç iyi olmamıştı.

   Emma hala baygındı.Jo bir şeyler söyleyip duruyordu ama hiçbir şey anlaşılmıyordu.Çünkü çok hızlı ve kısık sesle konuşuyordu.

   "Jo,sakin ol ve  bize ne istediğini söyle."

   "Bilmiyorum.Ne yapmam gerektiğini bil-mi-yo-rum."

  "İyi oturup bekleyelim o zaman.Sen her şeyi bi..."

  "Hey,sakin olun.Sadece bayıldı,"dedim.

   "Doğru söylüyor Becky sadece bayıldı,beklemeliyiz."

  "Şey...ben kanımdan versem."

  "İşe yarar mı Jo?Biliyorsun vampirler için bayılmak iyi değildir.Bir de deşici.Çok kötü bir şey olmuş olmalı."

   "İşe yarar ama sadece bayıldı."

   "Olsun,artık olanları öğrenmem lazım,"dedim ve ayağa kalktım.Emma'nın yanına gittim ve bileğimi ısırdım.Sonra da bileğimi ağzına dayadım.Bir süre sonra gözlerini açtı bende bileğimi çektim. Kalkıp Becky'nin yanına oturdum.Kanımı içirince çok bitkin hissediyordum.Becky bunu hissetmiş olmalı ki kalkıp 2 torba kan getirdi ve bana uzattı.Ben de torbayı alıp hemen ağzını yırttım ve kanı içmeye başladım.Kan içmeyi bırakınca kendime gelmiştim.

   "Ee kim anlatacak?"

   "Ben anlatırım sana ama yarın.Bugün biraz dinlenmek hepimize iyi gelecek."Konuşan Becky'di. Bir şey demedim fakat bu olayın peşini bırakmayacaktım.

   "Peki,iyi geceler Jo ve Emma,"dedikten sonra merdivenlere yöneldim.Becky de hemen arkamdaydı.

   "İyi geceler Jo.İyi geceler Emma."

   jo,"Size de iyi geceler kızlar,"dedi ve Emma'ya döndü.O da zorlukla,"İyi geceler,"dedi.Jo ona endişeli ve 'iyi misin' diyen bir bakışla bakıyordu.

   "İyiyim sadece boğzım kurumuş.Hadi biz de yatalım,"dedi ve koltuktan kalktı.Bizde Becky'nin odasına çıktık.Becky odaya girer girmez bana döndü.

   "Sen yatakta yat."

   "Becky saçmalama sen yatacaksın."

   "Hayır sen."

   "Hayır,sen yatacaksın.Eğer..."

  "Ee eğer?"

   "Eğer yatmazsan giderim."

  "Peki ama rahat edebilecek misin?

 "Tabi ki.Ben heryerde rahat uyuyabilme özelliğine sahibim.Hadi yatalım artık.Çook uzun bir gün oldu."

  "Tamam iyi geceler Erica."

  "İyi geceler Becky,"dedim ve yatağıma girdim.O da yatağa yattı.Bir süre sonra uyudu.Bende bugünü gözden geçiriyordum.Okuldan sonrası olmasa iyiydi aslında.Cidden ben bütün olağanüstü varlıkların gücüne mi sahibim?Vay canına!Peki ya Sofia ve David'in benim için planları ne?Bir günde hayatım ancak bu kadar değişebilirdi.Yani...sanırım.Böyle düşünürken uyuyakalmışım.Sabah başımda alarmın çalmasıyla uyandım.Kalkıp elimi yüzümü yıkadım.Odaya geri döndüğümde Becky karşımdaydı.

   "Şey,Becky benim eve gitmem gerekiyor."

   "Neden?"

  Üstümü göstererek,"Kıyafet,"dedim.

   "Peki,vampir hızını kullanmayı biliyor musun?"

  "Hayır."

   "Ben alıp gelirim o zaman."

   "Güzel şeyler al."

   "Tamam,görüşürüz,"dedi ve göz kırptı.

   "Görüşürüz,"dedim ve gitti.1-2 dakika sonra geldi.

   "Hadi önce yemek yiyelim sonra da  giyiniriz."

   "Tamam,"dedim ve aşağıya indik.Ne giyeceğimi bilmiyordum.Çünkü Becky kıyafeti arkasında saklıyordu.Aşağı indik ve Becky bana oturmamı söyledi.Bir süre sonra o da elinde poşetlerle geri döndü.6 paket kan torbası vardı.

   "Kan mı içeceğiz?Kahvaltıda kan?"

   "Sen artık vamp... Daha doğrusu melez olduğunu biliyorsun ve kan içmelisin."

   "Neden 6?"

   "Sen melezsin benden daha fazla kan içmelisin.4 sen 2 ben tamamdır."

    "Üzgünüm ama itiraz etmiyorum,"dediğimde gülümsedi.

    "İtiraz kabulü olduğunu söyleyen oldu mu?"dedi ve 4 kan torbasını bana verdi.Kanlarımızı içip yukarı çıktık.

   "Emma ve Jo nerde?"

   "Bilmem."

   "Anlatacak mısın?"

   "Sonra,sana söz veriyorum."

   "Tamam,"dedim ve kıyafetlerimi alıp banyoya geçtim.Siyah-beyaz bir elbise getirmişti.Siyah topuklu ayakkabıları da unutmamıştı.Birkaç tane de bileklik getirmişti.Hemen giyinip çıktığımda Becky çoktan giyinmişti.

   "Hadi makyaj masasına."

   "Makyaj yapmayı sevmiyorum Becky.Dün okulun ilk günü diye makyaj yaptım.Gerçi pek beceremedim ama."

   "Ben ne güne duruyorum Erica?Hem bugün de 2. günü bir şey fark etmez,"dedi ve beni masaya oturttu.Makyajımı siyah ağırlıklı yapmıştı.Beni siyaha boğmuştu.

   "Tamam,hadi kalk gidelim."

   Öksürdüm ve,"Affedersin siyahlar içinde boğuldum sandım da,"dedim.

   "Ha-ha-ha çok komik.Hadi geç kalacağız."

   "Tamam,"dedim ve çantalarımızı alıp evden çıktık.Okul eve çok yakındı.O yüzden kısa sürede okula vardık.Sınıfa girdik ve yerimize geçtik.5 dakika sonra zil çaldı ve hoca sınıfa girdi.Ders anlatmaya başladı.Derss böyle geçti.Sonra bahçeye çıktık.Boş bir banka oturup biraz konuştuk. Sonra zil çaldı ve yine derse girdik.Günüm böyle geçti.Son zilin de çalmasıyla çantalarımızı alıp sınıftan çıktık. Dolaplarımıza kitaplarımızı bıraktık.Dolaplar tamirde diye okula çantayla geliyorduk.Neyse koridordan dönünce karşımda birini gördüm ve gördüğüm kişiyi tanıyınca küçük bir çığlık attım...

     SELAM.ÖNCELİKLE MULTİMEDYA'YA FOTOĞRAF KOYMAYI ÖĞRENDİM.FAZLA SÖYLEYECEK BİR ŞEY YOK.VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...

BEN NEYİM BÖYLE! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin