ARKADAŞLAR SINIR YENİ DOLDU.BEN DE HEMEN YAYINLADIM.İYİ OKUMALAR...
"Becky..."İnanamıyorum.Becky kanlar içinde yerde yatıyordu.Kanının kokusu çok güzeldi ama kendimi tutmalıydım,çünkü o benim ilk olağanüstü arkadaşım ve ayrıca yeni en iyi arkadaşımdı.O arada Becky bir şeyler fısıldadı.
"Kendi kanını içir.Bileğini ısır ve..."
"Tamam,kendini yorma,"dedim.Bileğimi ısırdım ve yanına gittim.
"Şimdi ne yapmalıyım?"
"Bileğini ağzıma daya."
"Tamam,"dedim ve bileğimi ağzına dayadım.
Bir süre sonra,"Bu kadar yeter,"dedi ve ardından da bayıldı.Becky'i kucağıma alıp odasına çıkardım. Yatağına yatırdım ve kan almak için aşağıya indim.6 tane kan torbası aldım ve yukarı çıktım.Kendimi çok halsiz hissediyordum.Bu yüzden 2 tane kan torbasını içtim.Sonra aklıma Sofia ve David'e bu akşam eve gelmeyeceğimi haber vermediğim geldi..Sofia'yı aradım,ilk çalışta açtı.
"Alo,Erica nerdesin?"dedi.Sesi çok telaşlıydı.
"Arkadaşımdaydım Sofia,bugün burada kalacağım."
"Seni çok merak ettim,tatlım.Yarın eve gelecek misin?"
"Evet,"dedim.Sonra Becky'nin kıpırdanmaya başladığını gördüm.
"Neyse,Sofia benim kapatmam lazım.Görüşürüz,"dedim ve hemen telefonu kapattım.Becky'nin yanına gittim.
"Becky,iyi misin?"
"Evet ama bir an önce Emma'yı aramalıyım,telefonum nerde?"
"Bilmiyorum,al,benimkini kullan,"dedim ve telefonumu uzattım.Hemen numarayı tuşladı ve telefonu kulağına götürdü.
Becky'nin gözünden:
"Alo,Emma.Hemen eve gelmelisiniz!"
"Neden Becky,Bir şey mi oldu.Avımız geliyor da,"demişti. Telefon hoparlörde olduğundan konuşmalarını duyabiliyordum.
"Evet,hemde çok kötü bir şey oldu.Hemen gelmelisiniz,geri döndü."
"Kim?"
"Kim olabilir Emma?O..."
"Ne(!)O olduğuna emin misin?"
"Evet,eminim."
"Tamam biz hemen geliyoruz,"dedi ve kapattı.
Erica'ya telefonunu uzattıktan sonra,"Erica kanı uzatır mısın?Ayrıca benim hayatımı kurtardın,çok teşekkür ederim,"dedim
"Saçmalama Becky.Benim yerimde kim olsa böyle yapardı.Gerçi kim benim gibi olurdu yada olmak isterdi orasını bilemem,"dedi.Bu lafı üzerine gülümsedim.Masanın üzerinden 2 torba kanı aldı ve bana attı,diğer ikisini de o içmek için aldı.Kan poşetlerini havada yakaladım ve içmeye başlamadan önce,"Herkes yapmazdı,"diye mırıldandım.Kanlarımı bitirdikten sonra Erica konuştu.
"O kimdi Becky?Sana bunu kim yaptı?"
"Önce aşağıdaki dağınıklığı toplayalım sonra anlatırım,"dedim va ayağa kalktım.
"Hayır,bu sefer sen oturuyorsun.Ben hallederim,"dedi ve beni yatağa geri oturttu.Sonra aşağıya indi.Yaklaşık 5 dakika sonra geri geldi.Yatağını düzeltti ve tam yer yatağına oturacakken ona seslendim.
"Erica yanıma gel.Yoksa olan biteni anlatmam,"dedim.Yoksa yanıma gelmeyi istemeyecekti.Yok rahatsız etmeyeyim,ben misafirim falan.Neyse oflayarak yanıma geldi.
Erica'nın gözünden:
Oflayarak yanına gittim ve yatağa oturdum.
"Ee Becky,hadi anlat bakalım.Kimdi sana saldıran kişi?"
Tam ağzını açtı ki zil çaldı.Hemen koşup aşağıya indik ve Becky kapıyı açtı.Ben de yanında duruyordum.Becky kapıyı açar açmaz Emma Becky'e sarıldı.Sonra hepberaber salona geçip oturduk.
Emma,"Becky,ne oldu?"diye sordu.Sesi yeterince endişeliydi.
"Erica'nın yatağını hazırladık ve kan içip uyumanın iyi olacağını düşündüm.Aşağıya inip kan dolabından 4 tane kan torbası aldım.Hem konuşup hem içmek aynı zamanda da daha yavaş bitirmek için pipet almak istedim.Kan torbalarını bangoya bıraktım ve arkamı döndüğümde...onu gördüm,"dedi.Ben de hemen lafa atıldım.
"Becky'nin çığlıklarını duyunca aşağı indim ve onu kanlar içerisinde yerde yatarken gördüm."Bu sefer de Becky konuşmaya başladı.
"Sonra Erica'ya bana kanından içirmesini söyledim ve kanını içtikten sonra bayıldım.Ayıldığımda odamdaydım ve sonra da seni aradım.En son da kan içince kendime geldim."
Emma,"Teşekkürler Erica,Becky'nin hayatını kurtardın,"dedi ve kalkıp bana sarıldı.
"Dostlar böyle yapar Emma,"dedim ve Becky'e döndüm.
"Ama Becky bana güvenip bunu ona kimin yaptığını söylemiyor."
"Tamam Erica,sana her her şeyi anlatacağım.Öncelikle bana saldıran..."dediği anda Emma'nın cep telefonu çaldı.Emma ayağa kalktı ve telefonu açtı.
"Alo?"dedi ve çok az bir süre sonra telefon elinden düştü.Sonra da bayıldı.Tam yere düşecekken Jo onu tuttu ve koltuğa yatırdı.Sonra bize döndü.Gözlerindeki endişe çok belliydi.Geri dönen kimse hiç iyi olmamıştı...
VE BU BÖLÜMÜN DE SONUNA GELDİK.FAZLA SÖYLEYECEK BİR ŞEYİM YOK.EĞER YAPABİLDİYSEM MULTİMEDYA'DA BECKY'NİN FOTOĞRAFI VAR.MULTİMEDYAYA FOTOĞRAF KOYMAYI BİLMEDİĞİM İÇİN OLMAMIŞ OLABİLİR.BANA ÖĞRETEBİLECEK VARSA MESAJ ATABİLİR YA DA YORUM KISMINDAN DA İLETEBİLİR.İYİ OKUMALAR...(YARDIMCI OLABİLECEK VE OLACAK OLAN VARSA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDEERİM.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN NEYİM BÖYLE!
VampirosGARİP BİR HİKAYEM VAR. ÖĞRENMEK İSTER MİSİNİZ? @Tüm hakları saklıdır.