12-/Bloody Mary

245 13 3
                                    

       BÖLÜM İTHAFI:Supernateenwolf

    "Aman Tanrım.Erica en iyi 5 askerimi öldürmüş olamaz."

    "..."

    "Ben de onu öldüreceğim,"dedi ve telefonu kapattı.Bu tarafa doğru gelirken hemen kızlar tuvaletine girdim.Çıkıyormuş gibi yaptım.

   "Hey,Erica nasılsın?"

   "Pek iyi sayılmaz."

   "Yarın akşam buluşalım mı?"

   "Tabii.Bu akşam benim daha yeni haberim olan partiye geliyor musun?"

    "Neden olmasın?"

   "Görüşürüz."

   "Görüşürüz tatlım,"dedi ve göz kırpıp yoluna devam etti.Arkasından bağıracaktım ama yarın intikamımı alacağım için vazgeçtim.Okuldan çıkıp karşıdaki kafeye geçtim.Boş bir masaya oturdum.Garson hemen geldi.

    "Buyrun efendim."

    "Ben bir latte ve kremalı çörek alıyorum."

    "Peki,latte nasıl olsun?"

    "Şekersiz."

     "Peki,"dedi ve eve gitti.O arada masaya bir gölge düştü.Kafamı kaldırıp baktığımda sevinçten havalara uçacaktım.Hemen ayağa kalktım ve sarıldım.

     "Abi."

     "Birtanem,nasılsın?"

    "İyiyim,hadi gel oturalım,"dedim ve oturdum.Burada kısacık bir açıklamaya ihtiyacınız var.Benim kardeşimyok demiştim.O benim abim gibidir.Biraz garip bir hikayemiz var.O arada siparişim geldi. Çöreği ona verdim.

    "Ee hangi rüzgar attı seni buraya."

    "Baktım bu ara sana fazla sarkan var.Geliyim dedim."

     "Ben onları halledebilirim."

     "Biliyorum geçen sefer çocuğun kaburgalarını kıracaksın zannetmiştim."

     "Ha-ha çok komik."

     "Erica."

     "Mike,"dedim ve ona baktım.O da geldi ve yanıma oturdu.

      Abim ve Mike aynı anda,"Bu kim?"dedi.

     "Abi bu Mike.Bayıldığımda beni bulup hastaneye götürdü.Mike bu da benim biricik abim."

     "Abin olduğunu söylememiştin."

     "Aramızda 4 yaş fark var.Erica birinden dayak mı yedi?Kız mı erkek mi?"

     "Oliver!"

     "Bana öyle bakma."

     "Nasıl?"

     "Bana çok kötü şeyler yapacağını söylüyor."

    "Neyse abi hadi biz kalkalım,"dedim ve lattemi bir dikişte bitirdim.Sade olunca çoğu kişi içemezdi ama şeker de tadını bozuyordu.Nedense böyle seviyordum.Peçeteyle ağzımı sildim ve abime baktım. 

     "Olur mu Erica?Daha yeni geldik."

    "İyi o zaman siz kalın.Ben koşuya çıkacağım."

    "Bu kıyafetle mi?"Soru ikisinden de gelmişti.Bu arada Oliver'la aramızda 2 yaş var ve ben dayak yemem.Yani...Çoğunlukla.

     "Size ne?"dediğimde ses çıkarmadılar.

BEN NEYİM BÖYLE! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin