4 sene öncesi(TANISMA)

72 10 8
                                    

Deniz kenarında emreyle beraber sohbet ediyorduk yine.Ve her zamanki gibi önümüzden geçen hatunları dikizliyorduk.Biz onlara baktıkça daha da kıvırtarak yuruyorlardı.Aslında pek de dikkat çeken bir kız goremesemde emreye ayak uyduruyordum.

-abi valla bir gün bu kızlar yüzünden komaya giricem.

-lan hiç mi sıkılmadın oğlum sen tek gecelik kızlardan!

Bu hep böyleydi ışte anca uckurunu düşünür.Aslında bende biraz öyleyim.yani tek gecelik ilişkilerim oldu tabiki doğal olarak ama hiçbirinde aradığım tutkuyu ve sehveti bulamıyordum.kafamı emreden tarafa cevirdigimde benim yanımda değilde iki tane kızla konuşuyordu.Aslında bir tanesiyle.çünkü diğer kız onu dinlemiyordu bile.
Kız fazlasıyla güzel gibi geldi bana.kızla bir an göz göze geldik ama kız aniden kafasını çevirdi.

Bu neydi şimdi?oturduğum yerden kalkıp emrenin yanına gittiğimde tüm gözler bana çevrildi.O kız dışında.beni fark etmemesinin imkanı yok ama bakmamisti bile.Ve nerden geldiğini anlamadığım sinir beni kasmıştı.O sırada emrenin bana birşeyler söylediğini farkettim.

-oğlum kime diyorum ya!!

-ne var lan durtup duruyorsun?

-abicim kızlarla tanistiram dedim ama..

Böyle söylemesi üzerine içime yine nerden geldiğini bilmediğim bir heyecan bastı.sanırım o kızın adını merak ettim.

-A pardon kusura bakmayın daldım bir anda.tabi tanışalım. Dediğim anda o kızdan bir ses çıkmıştı tam olarak duymasamda sanırım bir kısmını duymuştum."al iste bir çapkın daha"mı demişti o?

-canım birsey mi dedin? Kızın arkadaşı bu soruyu yonelttiginde sadece kafasını salladı.Bu neydi böyle!Sonra tekrar emre konuşmaya başladı.sen bir sussana oğlum beh!

-kızlar bu yusuf.
Dediğinde emreye ters bir bakis attım. Ve kızlara dönüp
-Merhaba. Dedim.
Kızlardan emreye yanaşan elini uzatarak
-Ben gamze.memnun oldum yusuf dedi.Off kızlar bilmiyordu ki karşı cinsten birinin elini sıkmayı sevmediğini.emre bunu anlamış olacak ki kıza bakış attı.Kız anlamadım dercesine emreye bakarken sonra anlatırım dediğinde emreye yine ters tes baktım.kafamı beni sinir eden kızdan tarafa çevirdim ve elimi uzattım.Ne elimi mi uzattım!!sikiyim ben böyle işi inşallah ters tepmez. O tersse bende tersim. Allahım ne diyorum ben kız daha birsey bile demedi.

-Az önce tokalasmayi sevmediğini sanıyordum?

Ve bunu söyleyen kisiye kafamı çevirdim.sinir kız ışte laf sokcak illa ki.Ben de altta kalmayı sevmeyen biri olarak lafı yapistirdim.

- sen konuşmayı biliyor muydun?

-ne diyorsun sen beh aptal! Diye cemkirdiginde bir an şaşırdım.ama bu kıza cevap vermedim.sadece

-Adını söyle artık da şu tanışma faslı bitsin.Demiştim.herkes ona baktığında gamze diye bildiğim kız onun yerine cevap verdi.

-damla onun adı da!dimi canım

-iyi tanistigima memnun oldum DAMLA.Diyerek üstüne basa basa söylediğim adını bilerek yapmıştım.

-Ben aynı şeyi soyleyemiycem yusuf.Dedi ama misilleme yapmamıştı.Bu kız gerçekten çok değişikti.emre kısa bir uğraş sonucu her ikisinin de numarasını almıştı.bu yaptıklarına alışmış olmama rağmen göz devirmeden yapamadım.Kızlardan sonunda ayrildigimizda akşam barda buluşmak üzere emreyle de ayrılmıstık.Ben de arabamı park ettiğim yerden kısa bir uğraş sonucu çıkarıp eve doğru gittim.

Eve geldiğimde kapıyı açıp annemlerin yanına uğramadan odama çıkıp kendimi yatağa attim.Ve 10 dakika sonra uykuya dalmıstım..

EVET!ILK BOLUMU NASIL BULDUNUZ...BASTA BİRAZ IKILININ GEÇMİŞTEKİ ASKLARINDAN BAHSEDICEZ.TANISMALARI SEVGİLİ OLUSLARI FALAN.DAHA SONRADA 4 SENE SONRA BIR TESADUF SONUCU TEKRAR KARSILASMALARINDAN VE BASLARINA GELECEKLERDEN BAHSEDICEM.VE EGER BU BÖLÜMÜ BEHENDIYSEN LUTFEN BEBENIP YORUMLA...AYRICA SUAN BIR INSTAGRAM HESABIM FALAN YOK.ACTIGIM ZAMAN HABER VERICEM...BIR SONRAKI BÖLÜMDE GORUSURUZ..😘

Sensiz AslaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin