13.BÖLÜM (GERÇEKLER)

11 1 0
                                    

EMREDEN
"Kum torbasını parçalayacaksın."diye dalga geçsemde yusuf her geçen gün daha da öfkeleniyordu.Ellerinin yumruk attığında darbe alan kısımları iyice parçalanmıştı.Ellerine birşey olacak diye korkuyordum.

Damla'dan sonra hergün bu haldeydi.O okuldan ayrılıp başka okulda gideceğini söylemişti.Ama ben okula gidip gitmeyeceginden bile supheliydim.

Gününü neredeyse kum torbasını yumruklamakla geçiriyordu.Onun için hiçbirşey yapamamak beni deli ediyordu.Çok zayıflamıştı ama vücudunu çok iyi gelistiriyordu.

Elimi cebime attığımda bir kağıt parçası elime geldi.Kağıda baktığımda Damlanın yeni numarası yazıyordu.Gamzeden almıştım.Biraz zor olmuştu ama yusuf için bunu yapmıştım.Belki arayıp olanları anlatır diye.

Yusufa baktığımda kendini koltuğa atıp gözlerini kapattığını gördüm.Yanına yaklaşıp onu birkaç defa dürttüm.

"Ne var lan?bir rahat bırakın artık beni!"

"Bağırma lan!Damlanın yeni numarasını aldım Gamzeden.Şu kıza gerçekleri anlat artık ve ikinizde acı çekmeyin.Yazık lan kıza.Ne haldeydi kac haftadır?"dediğimde yusuf yerinden kalkıp yakalarıma yapıştı.Sert ve öfkeli sesiyle bağırmaya başladı.

"Ne diyeyim lan kıza?Babamın pis işleri için onun en yakın kız arkadaşının kızıyla evlenmek zorunda olduğumu mu anlatayım?Yoksa babamın eğer evlenmezsem beni neyle tehdit ettiğini mi?Yada sırf benden daha kolay uzaklaşsın diye o orospuyla öpüsmek zorunda olduğumu mu?Ne diyeceğim lan kıza?Hadi diyelim anlattım.Sonra?Sonra ne olacak?Yine acı çekicez.O piç kurusu, babam olacak yine araya girecek.Hadi yine araya girmedi diyelim.Damla beni affetmez."diyip beni bırakarak tekrar koltuğa oturdu.

Yüzünü ellerinin arasına aldı.Ağzından bir hıçkırık çıktığında ona baktım.

Yusuf Haznedaroğlu yıllar sonra ilk kez ağlıyordu...

Ama ben eminim ki bunlar tekrar bir araya gelecekler.Belki yarın,belki bir yıl sonra,belkide 10 yıl sonra.Ama illaki karşılaşacaklar.

MERHABALAR!Kısa bir bölüm oldu ama yazmak istedim.çünkü kendinize soruyorsunuzdur yusuf damlayı severken neden aldatsın diye.Bende bu bölümle soru isaretlerinizi kapatmak istedim.iyi okumalar.

Sensiz AslaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin