yakınlık

18 2 0
                                    

Bana dediklerine hala inanmıyorum.Ama gerçekti.

"Öyle mi gerçekten?"diye soruvermistim.Aklıma birsey gelmiyordu çünkü.Bu durumda ne denir ki?

"Öyle"dediğinde yusuf bana yaklaşıyordu adım adım.Bende istemsiz bir şekilde geri geri gidiyordum;taki sırtım duvara carpana kadar.

Yusufla suan çok yakın duruyorduk.Burnuma baharatlı,çok güzel bir koku gelmişti.Kokusu çok güzeldi.Ne diyorum ben ya!

"Yusuf!ne yapıyorsun?çekil."Dedigimde gözlerine bakamıyordum.Içimde garip bir duygu vardı.Şey gibi;heyecan.

"Ne yapiyormusum?"dediğinde bir elini belime yerleştirdi.Beni belimden tutup kendine bastırdı.Sanki sarılıyor gibiydi.Ama ben bu durumdan neden rahatsız olmamıştım.Benimde ellerim onun göğsüne gitti.Bu yaptıklarıma inanamıyorum.Bana birkaç saat önce tanımadıgın biriyle sarmaş dolaş olacaksın deseler inanmazdım.Ama ben suan daha tanısalı bir gün bile olmayan birine sarılıyordum.

"Içeri geçelim mi?"yusuf bana bu soruyu sorduğunda hala birbirimize sarılıyorduk.

"Geçmesek?"dediğimde kendime binlerce kez küfür ettim içimden.Hayır yani daha bugün tanıştınız ne sarılması?nerden geliyor bu samimiyet?

Kollarımı hemen yusuftan ayırdım.Aramıza da mesafe koydum.

"Ya sen bana ne yapıyorsun?"dediğimde yüzündeki gülümseme soldu.Çünkü sesim çok yüksek çıkmıştı.

"Ne yapıyor muşum?"dediğinde ses tonu normal çıkmıştı.

"Gelmissin ışte sarılmalar,aşık oldumlar falan.Daha sabah tanıştık ya ne bu samimiyet?"yusuf çok sinirlenmise benziyordu;yüzündeki kaslar kasılmıştı.Evet kabul etmeliyim ki şuan çok etkileyici duruyordu.

"Etkilendin ama dimi?"Allahım suan onu burda boğmak istiyordum.Ben ne diyorum o ne diyor!

"Saçma saçma konuşma lütfen.Ayrıca burda yaşananlar aramızda ve bana bir daha yaklaşma."dedikten sonra hızlı adımlarla eve geçtim.

Eve girer girmez dibim düştü desem yeridir.Evin içi çok büyüktü.Emreyle gamzeye baktığımda ortalıklarda yoktular.Bende evi bilmediğim için seslendim.

"Emre!Gamze!Nerdesiniz?"Ben onlara seslenirken merdivenlerden iniyorlardı.Gamze,

"Nerdeydin sen?"diye sorunca bir an afallamıştım.Bahçede olanlar aklıma gelmişti.Tam o sırada yusuf içeri girdi.

"Çok sıkıldım birşeyler yapalım mı?"bunu söyleyen kişi emreydi.

"Evet,ne yapalım?"dedi gamze.

"Şişe cevirmece oynayalım mı?"Bu fikri ortaya atan kişi yusuftu.

"Çocukça oyunlarını kendin oyna yusuf!"dediğimde güldü.

"Sakladığın birsey mi var yoksa(?)"

"Ne alakası var canım?,çocukça geldiği için söyledim."

"O zaman cesaretin yok CANIM"Bilerek son kelimesine üstüne basabasa söyledi.

"Off!Tamam oynayalım da sen gör kim cesaretli kim cesaretsiz."

"Gorcez güzelim."dedi ve bana göz kırptı.

Şuan yere oturmuş,oyunun ortasındaydık.Gamze yusufa soruyordu.

"Doğruluk mu cesaretllilik mi yusufcum?"yusufcum ne ya gamze!

"Cesaret olsun bu sefer gamzecim!"dedi ve bana yine göz kırptı,ben ise bu haline göz devirdim.

"Peki o zaman damlayı sırtına alıp,tüm evi dolaşın."dediğinde ağzım açık kaldı.Nasıl arkadassin sen?

"Gamz,saçmalama istersen!Ben binmem onun sırtına falan."Bu sefer emre cevap verdi;

"Hadi ama oyunbozanlık yapma damla."

"Ya yusuf birsey söyl-"yusuf beni sırtına çıkardı ve evde gezdirmeye başladı.

----

"Off!Ben çok sıkıldım bu oyundan.uykumda geldi,yatsak mı ki artık?"

"Aa ama damlacım tamda ben sana sorucaktım."

"Tamam sor ama bu son"

"D C?"Beyefendiye bak beh! Uzatmak bile istemedi.

"Cesaretlilik"dedigimde herkes birbirine baktı,ve tabiki piç gibi güldüler.

"Ne yaptırsam ki?"

"Hadi ama biraz hızlı.uyumak istiyorum"

"Beni öp"Ne!Ama bunada çıkarcılık denir ya.

"Beni öp derken?"

"Neresini anlamadın?dedi ve bana yaklaştı.Bu arada emre ve gamze pür dikkat bizi izliyordu.

"Ne sacmalıyorsun sen ya?Hadi iyi geceler."dedim ve ayağa kalkıp kalacağım odaya gittim.Bir düş alıp yatağıma yattığım sırada telofonumdan bildirim sesi gelince şaşırdım.Mesaj gelmişti,tanımadığım bir numaradan.

"Öpücüğümü almak için sabırsızlanıyorum.Iyi geceler CADI :)"

Gulumsemis miydi o?Saçmalama damla!Hem numaramı nerden aldı bu?

Sensiz AslaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin