HEYECAN

22 2 0
                                    

HATIRLATMA

 "Öyle gülmeye devam edersen seni cidden döverim(!)"dediğimde yusuf bu sefer kahkaha atınca bende sinirden gülmeye başlamıştım ki yusuf konuştu.

"Üstumden kalkmayı düşünüyor musun acaba?Hani senin beden sağlığın için(!)"dediği şey karşında şaşırmıştım ve ne demek istediğini anlamamıştım.Harbiden 'beden sağlığın için'derken ne demek istedi ki bu?

"Anlamadım?Beden sağlığım için derken?"

"Diyorum ki ustumden kalk da insanlar artık yanlış anlıycaklar(!)"

"Ne gibi bir yanlış anlama?hhh ne diyorsun sen ya!"diyerek göğsüne gelişigüzel vurmaya başladım.Tabiki de benim ona vurmamla bir acı hissetmiyecegini biliyordum.O ise kahkaha atıyordu.Hayır yani sanki komik birsey var!

"Ya kızım üstümden kalk da öyle konuşalım.

"Tamam,pardon."diyerek üstünden kalktım.Hala picimsi bir şekilde gülüyordu.Şeytan diyor ki o güzel ağzının üstüne kürekle beş altı kere yapıstır!

"Sonunda kalkabildin(!)"

"Ay ben çok meraklıydım zaten (!)"

"Aynen,az önce ispatladın zaten."Allahım bu ne gıcık bir yaratık böyle,diye içimden söylenirken gamze yanımıza gelmişti.

"Bir problem mi var?"dediğinde yusuf benden önce lafa atladı.

"Yo,hayır bir problem yok.Hadi emrenin yanına gidelim."demişti.

"Evet,hadi artık gelin.Çok eglenicez!!"Ve gamze yine kopmuştu.Bu kız boyle yerlere gelince kendini asla tutamıyordu.Ama ben alıştığım için bu yaptıklarına artık sadece göz deviriyordum.

Emrenin özel olarak ayırttığı masaya doğru ilerliyorduk.Masaya ben ve gamze yan yana Emreyle yusuf yan yana gelicek şekilde oturmustuk.Barda çalışan garsonlardan biri gelip ne istediğimizi sormuştu.Masamıza gelen uzun boylu,sempatik çocuk sürekli olarak bana bakıyordu.

Masadaki herkes-ben dışında-içecekleri söylemişti.Garson çocuk;"siz ne istersiniz güzel bayan"dediğinde tüm gözler bana çevrildi.Güzel bayan mı demişti o bana?Gözlerim benden habersiz yusufa baktığında garsona ölümcül bakışlarını gönderiyordu.Neye sinirlenmisti ki?

"Birincisi sen kimsin de bana bu şekilde hitap ediyorsun?ikincisi o gözlerini oyarım senin bana bakmayı kes ve son olarak alkolsüz meyveli kokteyl getir bana da."dedigimde masadaki herkes şok olmuş bir şekilde bana bakıyorlardı.Garson çocuk;

"Özür dilerim hanımefendi.Tabi hemen getiririm"diyip gitmişti.Bende masadakilere dönüp 'ne var haketti'dercesine bakış attım.Hepsi de gülümseyip önüne döndüler.

Gerçekten buraya kafa dağıtmak için gelmiş ama suan bos boş oturuyorduk.Gözlerim bizim masaya döndüğünde Emreyle gamze gulüserek birşeyler konuşuyorlardı.Yusuf ise telefonunu çıkartmış birşeyler yapıyorlardı.Tam yusufa tekrar bakmıştım ki kafasını telefondan kaldırıp bana baktığında göz göze geldik.

Evet şaşırmamam lazım ki yine oldurcekmis gibi bakıyordu.O sırada emre 'birazdan gelirim,ufak bir isim var.'diyerek masadan ayrılıp,dj'yin yanına gitti.Dj'ye birşeyler söylemiş olacak ki dj kafasını onaylarmışcasına konuştu.Emre masamıza tekrar gelip gamzeye;

"Benimle dans eder misin?"diye sorduğunda slow bir müzik çalmaya başlamıştı.Bardaki insanlar çok şaşırmış olacaklar ki yüzlerinden belli oluyordu ama hiç istiflerini bozmadan ayak uydurup dans etmeye başladılar.Tekrar gamze ve emreye baktığımda emre gamzeden bir cevap bekliyordu.

Sensiz AslaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin