2.BÖLÜM (KAHRAMAN)

24 3 0
                                    

O sıkıcı ve sinir bozucu tanışmadan sonra Gamzeyle vedalaşıp eve doğru yürümeye başladım.Deniz kenarında olanlar aklıma gelince hafif gülümsemistim.Ne?gülümsedim mi ben?

Aslında birşeyi merak ediyordum.O sinir bozucu çocuk niye bana öldürücü bakışlar atıyordu?Aman neyse.Zaten bir daha karşılaşmayacağım diyerek yürümeye devam ettim.Sol tarafimdaki sokağa döndüğümde beş kişinin kavga ettiğini gördüm.O manzarayla karşı karşıya geldiğimde Korktugum için ağzımdan istemsiz bir haykırış çıkmıştı.

Bende fazla vakit kaybetmeyip tam yolumu değiştiriyodum ki,bir erkek sesini duymamla olduğum yerde kalmam bir oldu.Gitmek istesemde ayaklarım korkudan ilerlemiyordu.

"Pişt,güzelim bir baksana."Arkamda duyduğum sesle aniden arkamı döndüm.Uzun boylu,oldukça itici bir çocuk bana doğru yaklaşıyordu.Korktugumu anlamasın diye ona diklenmistim.

"Ne var?Ne istiyorsun?"dedim sesimin titremesini engellemeye çalışarak.

"Güzel olduğun kadar da atarlısın.sevdim bak seni."

"Ne diyorsun sen beh!Hayvan herif."dedimde beni kolumdan tutup arkamdaki duvara yapıştırmıştı çok sert bir şekilde.

"Uslu dur,canımı sıkma benim.ikimizde zevk alalım."dediğinde dibime kadar girmişti.Arkasındaki çocuklar da film izlermis gibi bize bakıyordu.

"Adın ne senin?"dediğinde kafamı bana dayanmış çocuğa çevirdim.

"Sana ne.Bırak beni artık,bırak."diye bağırmaya başlamıştım.Ama o üstüme daha çok gelmişti ve göğüslerime doğru kafasını eğmisti ki birisini onu benim üzerimden aldı.

"Napıyorsun lan sen?sen kime dokunuyorsun piç kurusu!"Bu ses?Bu ses yusuftan başkasının değildi.Kafamı kaldırdığımda tahmin ettiğim kişi üç kişiyle yumruk yumruğa kavga ediyordu.Ardı arkası kesilmeyen yumruklardan sonra yusuf benim elimi tutarak koşmaya başladı.

Başta ne olduğunu anlayamasamda daha sonradan kafama dank etmişti.Beş kişiye bir kişi yetisemezdi ve bizde kaçmıştık.

Arada arkasını kontrol ediyordu.Ben çok yoruldugum için 'dur biraz'demiştim.O ise bana ters ters bakmıştı.Hayır yani sanki edepsiz birşey söylemiştim.En sonunda durdugumuzda yusuf,

"Sen iyi misin?"diye sordu.

"Evet."dedim hızlı hızlı nefes alıp verirken.

'Tamam.Ben gidiyorum o zaman."

"..."Hiçbirşey soyleyememistim.Ne öküz bir çocuk bu böyle.Madem beni kurtardın bari eve bırak dimi yani?Neyse zaten ben kendim giderim,dedim içimden.Ve konuşmayı bırakıp eve doğru yürümeye başladım.

Eve geldiğimde annemlerle kavga etmiştim.Annem beni evlendirmek istiyordu,kendi çıkarları için.Ama tabiki babam buna müsade etmiyordu.Canım sıkkın olduğu için gamzeyi aramaya başladım.

"Canım?"

"Napıyorsun?"

"Emreyle konuşuyordum,sen?"Hemen de başlamış konuşmaya.Bir kerede şaşırt beni.

"Canım sıkkın.Annemle tartıştık yine seni aramak istedim."

"Yine mi aynı konu?Ben anlamıyorum ayla teyzeyi.Ne bu evlendirme merakı.Iyi ki aramissin canım benim."

"Bize gelsene gamze?"

"Olmaz.Sen ve ben bu gece dışarı çıkıp kafa dağıtıcaz.Ayrıca emre davet etti.Gitmemiz lazım.nolur."diyerek yalvarmaya başlamıştı.

"Tamam gelicem zaten."dedigimde telefonu kulağımdan uzaklaştırmak zorunda kalmıştım.çünkü çığlık atmıştı.

"Tamam o zaman ben sana geliyorum,hazırlanıp çıkarız."dediğinde 'tamam'diyip telefonu kapatmıştım.

On dakika sonra gamze bana gelmiş ve dolabımı istila etmişti.En sonunda bir elbise bulduğunda boynuna atlamıştım.

Yaklaşık 2,5 saat sonra hazırdık.Ben bordo olan mini,straplez bir elbise giymiştim.Saçlarımı kendi haline bırakıp şu dalgası yapmıştım.Makyajimda bordo rujumla dudak rengimi patlatmıştım.Gamze,siyah mini bir elbise giyerek makyajını hafif tutmuştu.Ikimizde çok güzel gozukuyorduk.

Aşağıdan korna sesi geldiğinde gamze son kez aynaya bakıp 'geldiler'diye bağırmıştı.Bense söylediği kelimeyi anlamaya çalışıyordum.

"Geldiler derken?"dediğinde bana garip bir şekilde bakmıştı.

"Emre ve Yusuf ışte.hadi hızlı ol."

"O gıcık niye geliyor ki?"dediğimde bana pis bir şekilde sırıttı ve aşağı indik.

Yarım saat sonra bir barın önüne gelmiştik.Yol boyunca yusuf bana bakıp yutkunuyordu ve çok sert bakıyordu her zamanki gibi.

Herkes arabadan inmiş benim inmemi bekliyordu.Gamze en sonunda dayanamayıp bağırdı.

"Hadi damla,ağaç olduk."

"Ya ne yapayım topuklu ayakkabılarla zor oluyor."dedigimde hepside oflamıştı.Bu seferde yusuf konuştu.

"Giymeseydin kızım sende!"dediğinde ona sinirli sinirli bakıp bakıp konuştum.

"Sana ne be.karışma sen."dedim ve bara girmiştik.

Gamze ve Emre önden ben ve Yusuf yan yana arkadan ilerliyorduk.

Deli gibi dans eden insanların içinden yürümesi biraz zordu.Yan tarafimdaki birisi bana çok sert bir şekilde çarpınca yere ve yusufun üstüne düşmüştüm.Yusufa baktığımda pis pis sırıtıyordu.

"Gulmesene ya bak seni cidden döverim."

Sensiz AslaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin