#2 Pierwsze spotkanie z końmi

1.9K 63 24
                                    

  Po obudzeniu się poszłam do łazienki załatwić swoje sprawy fizjologiczne. Po zejściu na dół skierowałam się do kuchni na śniadanie. Na śniadanie były kanapki. Po zjedzeniu posiłku mama rozpoczęła rozmowę.

- Dzisiaj jest twoja pierwsza jazda konna. - Nie wiedziałam, o co chodzi, więc spojrzałam na kalendarz i się zorientowałam, że dzisiaj jest sobota. Wyszłam z kuchni jak poparzona. Po wejściu do pokoju otworzyłam, drzwi od szafy następnie zaczęłam wyrzucać.wszystkie ubrania, jakie mam.

- Co ci się stało Camilla-po wejściu mamy do pokoju zaczęła na mnie krzyczeć.

- Nie moja panno jak nie będziesz, miała porządku w pokoju, to ja nigdzie cię nie puszczę. - Gdy mama wyszła, ubrałam się i wrzuciłam wszystko do szafy.

Mój strój składał się z:

Miętowych legginsów,

Czarnej koszulki oraz białych trampek.

Spojrzałam, na zegarek była 12:30 więc pośpieszyłam mamę. Następnie weszłyśmy, do samochodu szybko dojechałyśmy na miejsce, ponieważ nie chciałam się spóźnić na pierwszą lekcję.

Po dojechaniu do stadniny ujrzałam chłopaka mniej więcej dwa lata starszego ode mnie.

- Hej mam na imię Shawn będę dzisiaj ciebie oprowadzać po stadninie.

Mama pojechała, do domu a ja poszłam za chłopakiem. Gdy tak szliśmy, w ciszy chłopak spoglądał, na mnie a ja zarumieniłam się, ponieważ chłopak podobał mi się.

- Doszliśmy na miejsce-powiedział chłopak, uśmiechając się w moją stronę.

- Tutaj jest boks mojego konia. Mój koń ma, na imię Luke jest koniem rasy fryzyjski. Teraz pokażę ci twojego nowego konia, na którym w przyszłości będziesz jeździła.

Chłopak pokazał, mi konia była to klacz czystej krwi arabskiej.

- Ale śliczna. Jak ma na imię-zapytałam chłopaka.

- Jest to Luna. Będziesz na niej jeździła, ale nie teraz, ponieważ nie dają takich koni na naukę jazdy konnej. Chodź, pokażę ci konia na, którym będziesz dzisiaj jeździła-powiedział chłopak i zaprowadził mnie do konia. Był, to koń małopolski a był on wałachem.  

  

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Liczba słów:302





Moje przygody z koniemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz