Saraya ulaştığında muhafızlar onu bekliyordu. Light onların kendisini beklediğini anladı. Muhafızların yanına yaklaştığında ona selam verdiler.
"Efendim, Kral Igor sizi bekliyor. "
"Bir sorun mu var? "
"Bilmiyoruz , sadece bize önemli olduğunu söyledi, efendim."
Light hiçbir şey demeden kralın odasına gitti. Kapıyı tıklattı ve içeri girdi. "Kralım , beni istemişsiniz."
Kral o sırada dışarıda çalışan muhafızların eğitimlerini izliyordu. Light 'ın kapıyı kapatma sesini duyduktan sonra ona doğru döndü.
"Evet, seni çağırmamın bir nedeni var. ""Sizi dinliyorum."
"Senden birini aramanı istiyorum. Gerçek adı Ilkay. Onu bulmalısın. Sahte bir isim kullanıyor, Ayken Elizabeth Kingston. "
Light ,Ayken isminde takılı kaldı. Çok şaşırmıştı. Kral ondan böyle bir tepki beklemiyordu. "Neden şaşırdın?"dedi.
"Bu kız kim? Aramamın bir nedeni olmalı." dedi soruyu es geçerek. "Elbette bir nedeni var. Ilkay yani Ayken benim kızım....."Ne ? Kızınız mı? "....Evet, söyler misin bu kadar tepki niçin ? Yoksa onunla karşılaştın mı? " dedi sinirlenmişti. "Hayır, sadece çocuğunuz olduğunu bilmiyordum. ""Saklamamın nedeni onu korumak. Boşver şimdi bunu. O buraya gelmiş , California 'ya. Onu bul ve koru. Zamanı geldiğinde saraya gelicek."
"Peki , ama fotoğrafı var mı , bulmam daha kolay olur. "
Kral masasının üzerindeki fotoğrafı Light 'a uzattı. "Kimseye sakın belli etme. Beni anladın mı?"
"Evet , kralım. " dedi fotoğrafı cebine koyup odasından ayrıldı. Odadan cıktığında hayreer içindeydi. Karşılaştığı kız aynı kişi olmaz değil mi? Ya oysa , bu iş gercekten garipleşmeye başladı. Fotoğrafa bakmaya korkuyordu eninde sonunda bakıcaktı ya simdi ya da hiç dedi kendisine. Fotoğrafı cebinden çıkardığında öylece kalakaldı. "B..bu Ayken. Ama bu imkansız. " O kadar şaşkındı ki muhafızlardan biri gelip kendisine dokunduğunda koridorda beklediğini gördü. "Efendim , iyi misiniz"
"Evet , iyiyim . Hadi işinin başına. " deyip odasına geçti. Masasında bulunan dosyaları okumaya başladı. O sırada kapısını biri tıklattı. "Girebilirsin." dedi. Gelen Konsey Başkanı Lucas ' tı.
"Müsaitmiydin?"
"Elbette , buyrun. " dedi ayağa kalkarak. "Rahatsız olmana gerek yok. Otur. Seninle birşey konuşmalıyım. "
"Sizi dinliyorum. "
"Kral Igor 'un nesi var? Telaşlı gibi. Seni odasından çıkarken gördüm. Oldukça şaşkın gibiydin. Sorun yoktur umarım. "
"Hayır, birini araştırmamı istedi. Başka birşey söyleyemem , üzgünüm."
"Anlıyorum. İsmi neymiş. " Lucasla iyi dostlardı. İsmini sorunca söylemeden edemedi. Nede olsa içi belki rahatlardı. Ya da rahatlmayıp daha cok endiselenmesine yol açıcaktı.
"Gerçek adı Ilkay. Ama sahte kimlik kullanıyormuş. "
Lucas ismi duyunca duraksadı. Ama Light ' ın tepkisi daha cok tuhafina gitti. Light ' ın yüzü asılmıştı. Nedenini sormayıp daha sonraya bırakmayı düsünd
"Ilkay....isim tanıdık değil. Neyse ben gideyim. Toplantı var , raporları ayarlamalıyım. "
"Tamam , bende gidip şu kızı arayım. Yapılacak çok iş var."
" Haklısın. " dedi ve ikisi birlikte odadan çıktılar. Lucas konsey salonuna ilerlerken , Light merdivenlere yöneldi. Koridorlar oldukça genişti. Altından yapılan işlemeler, her koridorda nöbetçi muhafızlar , saray çalışanları ve saray halkı. Saray o kadar büyüktü ki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ EJDERHA
Science FictionKacmak. "Gerceklerden kacamazsın. Hadi durma! Git. Ama gercekler karşına çıkacak. Istesende istemesende gercek bu. Ben senin babanim. Kaybolmuş gecmisinim." Ayken duyduklarını gözden gecirdi. İmkânsızdı. Ama karşısındaki insan degil bir ejderhaydı...