- Ya. Noona..neden daha önceden haber vermedin. İtiraf etmek için yanıma geldigini söylesen biraz dikkatli olurdum. Aish...neyse olan oldu. Biz çözüm üretmeye çalışalım. Şuan neredesiniz?
- Benim evimdeyiz... Ama gelme. Çünkü gelirsen Yuju beni siler.
- Gelmezsem de beni siler.
- Ya!
(Mark telefonu suratına kapatır.)
- Alo...Mark! Hele bir gel,seni öldürürüm. Ya! Suratıma kapatmış terbiyesiz.
İçeri geçtim ve Yuju'nun yanına oturdum. Sonrada şöyle dedim
- Yuju-ya bence hemen karar verme. Ya yanlış anladıysan,o zaman işler karmakarışık olacak. Sonuçta onu seviyorsun. Sonunda senin zarar görmeni istemiyorum. Bence konuşursanız daha çabuk çözülür.
- Evet ama ben asla onun yanına gidipte konuşmaya çalışmam. Sonuçta suçlu olan taraf ben değilim. Ayrıca o gelip konuşsa bile affedeceğimi düşünmüyorum. Daha itiraf bile etmedim. Gerçi etseydim ne değişecekti ki? O kız Mark'ı seviyor. Mark'ta onu seviyor.( Yazar: Kızım herşeyi yanlış anlama ya! Hepten saf bu kız.) Benim şu an yaptığım şey saçmalıktan ibaret. Onların aralarını bozsam elime ne geçecek? Mark beni sevecek mi? Hayal kurmayı bırakmalıyım. Eunha-ya Mark sana benden hoşlandığını söylemişya unut onu. Çünkü dalga amaçlı bir şeydi o kesin. Beni sevmesi imkansız. Ayrıca benim için endişelenme .Zaten ilkokuldan beri platonik seviyorum. Buna alışmam veya son vermem gerekiyor. (Eunha'nın iç sesi)
- Dilim tutulsaydıda söylemeseydim. Ne yaptım ben?
Kapı çaldı ve ben kimin olduğunu az çok tahmin edebiliyordum. Kim acaba? Tabiki uyuz pislik kardeşim Mark. İçeri gelip salona geçti. Yuju onu görünce önce bana baktı,kesinlikle can güvenliğim yoktu. Sonra Mark'a baktı. Son olarak bana döndü ve
- Eunha eve gitmeliyim. Tavsiyelerin için ve tesellilerin için teşekkür ederim. Ayrıca benim için üzülme. İyi olacağım....
dedi ve kapıya doğru ilerlerken Mark Yuju'nun kolunu tutup kendisine çevirdi. Bense bu olanları dizi izler gibi izliyordum.( Yazar: Mal kız ama çok tatlı. Özellikle medyaya bakın derim.) Neyse sonra ben yavaşça salondan çıktım. Birbirlerine baktıkları için beni görmediler. Bu da benim işime geldi. Ayy çok tatlılar. Birden kendime gelip bahçeye çıktım.Yuju
Mark kolumu tuttuğunda ne yapmaya çalıştığını anlamadım. Açıklama yapması neyi değiştirecekti?( Herşeyi.💙💜✌ Dedi yazar.) Sonra konuşmaya başladı
- Yuju o kız ile benim aramda hiçbir şey yok. Kız benim kuzenim sandığım üvey kuzenim. ( Yazar: O nasıl açıklama?) Kız takık bana. Bugün bizim okula transfer olmuş. Beni görünce boynuma atladı. Bende birşey yapamadım.
- Gayette mutlu gözüküyordun. (Yazar: Kabul et kıskandın.😊😇😇)
- Ya! Kıskandın mı yoksa?
- Tabiki hayır. Ne saçmalıyorsun? Senin neyinim ki kıskanayım?
- Bende öyle diyorum ya...
- (içinden: Birde beni seveceğini düşünüyorum. Aptalın tekiyim.) (Yazar: Yeni mi anladın aptal olduğunu?😂😂) Sonra elimi tuttu. Yuh elimi tuttu!
- Bende öyle diyorum ya...bence artık sevgilim olmalısın.😊😊❤❤
- Ne?❤Evet bir bölümü daha bitirdik. Umarım beğenmişsinizdir. Birdahaki bölüm sezon finali gibi bir şey olacak. Yaklaşık 15-20 gün sonra tekrar yazmaya başlayacağım. Her ne kadar Yuju ve Mark'ı shiplemesemde bu bölümü yazarken resmen eridim. Ayrıca kendi hikayesinde heyecanlanıp,kendi hikayesinde ki karakterleri eleştiren tek kişi olarak tarihe geçtim.😊😊 Her neyse yorum yazın lütfen.🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 Hepinizi çok seviyorum.💜💛💙💝Birdahaki bölümde görüşmek üzere Annyeong!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Liseli
ФанфикJeon jungkook vampir bir liselidir.Sadece kan içerek yaşayabilir.Eunha ise kızların imrendiği,erkeklerin peşinden koştuğu popüler bir liselidir.Jungkook'un Eunha'nın okuluna transfer olmasıyla beraber hikayemiz de başlar.