Final ❤

2.1K 152 38
                                    

Öncelikle medya ❤❤ Okurken dinlemenizi öneririm. İyi6 okumalar.
❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤  ❤
Eunha
Böyle 2 ay geçmişti. Bu 2 ay içerisinde yine aynı idim. Sürekli fotoğraflarına bakıp ağlıyor, birlikte nereye gittiysek aynı yerlere tekrar gidiyordum. O gün Youngjae oppa artık dayanamayıp

- Hayatını böyle mahfetmeye devam mı edeceksin? O gitti ve geri dönmeyecek! Sen de artık buna alışmaya çalış ve kendini düşün! Hayallerini gerçekleştirmek ile başla mesela! Hayat devam ediyor anlasana!

Ben ise tekrar ağlayıp şöyle dedim.

- Hayat...hayat devam etmiyor. Benim için durdu!
- Kabullenmesende devam edecek! Artık onu unut! Hayatını mahfetmeni istemiyorum. Tek yaptığın kendini yıpratmak!

Youngjae oppa haklıydı. Böyle yaparak bir yere varamadım. Kendime geldim. Ayağa kalktım ve Youngjae oppaya şöyle dedim.

- Bugünden itibaren değişeceğim oppa. Mesela alışverişle başlasak?

Gülümseyip bana sarıldı ve

- Hazırlanıp aşağıya in. Hepimiz seni bekliyor olacağız.
- Tamam.

dedim. Duş alıp üstümü değiştirdim ve aşağıya indim. Umji beni görünce hemen gelip sarıldı. Umji ile alışverişe gittik.

                                          2 sene sonra

2 sene geçmiş doktor olmuştum. Hâlâ Jungkook'un nerede olduğunu bilmiyordum. Hiçbir haber alamamıştım.

Ama o hergün Youngjae oppadan benim hakkımda bilgi alıyormuş. Tabi son 1 sene Youngjae oppa ile de hiç konuşmamış. Ben ise bunları Youngjae oppadan öğrendim.

Çok ünlü bir doktor olmuştum. Ayrıca Amerika'nın en iyi hastanesinden orada çalışmam için teklif gelmişti. Bende tabi kabul ettim.

Amerika'ya gittiğimde ilk gün tüm çalışanlar ile tanışmıştım. Derken...Jungkook da bu hastanede çalışıyordu. Onu gördüğümde bir süre birbirimize baktık. Diğer doktorlar ise bize bakıyordu.

Ama ben ağladığım için direk hastanenin arka tarafına doğru koşmaya başladım. Derken kolumdan biri tutup kendisine çevirdi. Ona baktığımda jungkook olduğunu gördüm. Ona sarılıp ağlamaya devam ettim. O da bana satılmıştı. Fakat ben bir süre sonra geri çekilip ona

- Neden böyle yaptın? Senin yüzünden ben ne kadar acı çektim biliyor musun?!

Deyip ağlamaya devam ettim.

- Özür dilerim. Yaptığımın farkına vardığımda çok geçti. Ama şimdi herşeye yeniden başlayabiliriz.

Evet finalimiz de böylelikle sona erdi. Evet ters köşe yaptım kkk. Merak etmeyin 1 tane de özel bölüm olacak. Onu da okumayı unutmayın.😇 Bu bölüme kadar olan destekleriniz için teşekkür ediyorum. Hepinizi çok seviyorum.💕 Bu arada 2 tane daha hikayeye başlayacağım. Biri yine Eunkook hikayesi. Diğeri ise texting olacak. Onları da okumayı unutmayın diyor ve gidiyorum.

Vampir Liseli Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin