Mă numesc Raluca și am 21 de ani, acum 2 ani mi-a murit mama într-un accident de mașină. Tatăl meu s-a recasatorit repede și acum am un frate de 1 an . Cele mai bune prietene ale mele sunt Peto și Mara. Eu cu Peto lucram împreuna la un restaurant drept chelnerițe ca sa ne putem platii studile. Eu sunt la medicina în anul 3,Peto e la drept și mai are foarte putin. De mica mi-am dorit sa devin doctor ca sa ajut oameni!
Și așa începe ziua mea:-Ralu , du-te la masa 8!
Ma duc și îmi i-au carnetelul și mă îndrept spre masa 8, acolo erau 3 baieti:Unul blond, și ceilalti 2 bruneti.
Mi-a atras privirea cel blond ca era așa frumos.-Ce doriți?
Baiatul blond se uită prin meniu si dupa 5 minute imi raspunde.
-Wisky cu gheață si cola.
-Am înțeles. Voi?
-Câte un pahar de apă minerală cu gheață .
-Vi le aduc acum.
Am plecat spre bar și începuseră să vorbească.
-Mamă!Ce frumoasă e!
-Bă, ai iubita! Trebuie sa îi căutam ăstuia ca să nu mai plângă după Ana,iubita lui virtuală.
-Terminați-vă! Îmi găsesc singur!
-Așa ai zis și acum 2 saptamani!
Am luat whisky-ul cu cola și gheață si m-am îndreptat sa îl duc.
-Poftim! Acum vă aduc și vouă apele .
-Hai mă, Raymond ! Vorbește cu ea!
-Nu o plac! Bine!
Am auzit tot și când m-am îndreptat cu apa spre ei ,m-am împiedicat intenționat și am vărsat apa pe el!
-Ce faci?Ești nebună?
-Scuzati-mă! M-am împiedicat! Peto ocupate de domnul!
Peto a plecat cu el la baie și eu am rămas sa strâng.
-Cum te cheamă?
-Pe mine?
-Da!
-Raluca.
-Eu sunt Andrei și el e Alex , cel care era cu noi era Raymond.La ce facultate ești?
-La medicina în anul 3.
-Bravo.
-Ma duc să duc gunoiul și vă aduc apele.
M-am dus către coșul de gunoi și văd că Raymond și Peto deja coborâseră la prieteni lui .M-am dus, le-am luat apele si le-am dus la masă
-Raluca, câți ani ai?
-21.Mai doriți să vă aduc ceva?
-Cu o neîndemânatică ca tine nu mai vreau nimic!
-Raymond taci! Ești bou?
-Pai vărsa apa pe mine și voi vreți sa ne mai aducă ceva? Doar sărăntoacele lucrează aici!
M-am enervat și am plecat spre Peto.
-Du-te naibi de bou!Sărăntoacă, boule? E la medicină în anul 3 și tu ? Tu mai ai umpic și rămâi pe anul ăsta.
-Era chiar drăguța! Dar bou, bou rămâne!
-Ralu , ce ai?
-Știi ce a zis ăla blond? Că doar sărăntoacele lucrează aici!
-Lasă-l să se ducă la masa ca nu are decât să îl servească Darius!
-Păi?
-La ce aere și a dat sus!
-Chelner!
-Darius , masa 8!
Eu cu Peto ne-am ocupat de alte mese până când prieteni lui au venit la mine.
-Raluca , vrei să faci parte din gașca noastră de amici?
-Nu știu.
-Haide ,te rugam!
-Bine!
-La 9 la parcul central să faci cunoștința cu toți!
Pleacă și se aude cum lui Raymond nu îi convenea ca eu mă duceam.
Am terminat programul la 9 și am plecat în parc.
I-am găsit repede ,cred că ajunseseră și ei atunci.-Raluca , pe ei 2 ti i-am prezentat, ea e Melody iubita mea, Rozy iubita lui Alex, Angela și Flavius!A da și Raymond.
Toți se purtau frumos cu mine în afară de Raymond.Dupa ce au plecat toți el a rămas.
-Cred ca te-au băgat aia la medicină de milă sau că i-a implorat ma-ta.
M-am dus la el și i-am trântit o palma peste față cât de tare am putut.
-Ma-ta așacum spui tu, e moartă! Măcar a ta trăiește!
Am plecat din parc plângând și am dat peste Mara.
-Ralu, ce ai?
-Un nemernic!
-Hai că te duc eu acasa.
-Bine.
Mara ma dus acasă cu masina și a rămas la mine peste noapte.
Eu sunt scundă , sunt bruneta cu ochi verzi și nu îmi place cei care se comportă cu fetele de parcă ar fi ei regii dar nu am ce face de Raymond m-am indragostit dar e un dobitoc. O sa îl uit repede sper. Nu vreau sa plâng dupa cine nu îmi merită nici o lacrima. El ar trebui sa plângă dupa mine pentru că sunt frumoasă și unică în felul meu.
CITEȘTI
Chelnerița
RomanceDin cauza unei greșeli ajunge violată și bătută.Este obligată să își ceară scuze chiar dacă nu a făcut nimic rau....În final Raymond o salvează și după câteva zile rămâne gravidă și când să îi spună lui Raymond, află ca el este la spital în comă...