Este ziua mea și astăzi nu vroiam ca nimeni să știe. Am mers la facultate, după am mers la lucru și nu l-am văzut deloc pe Rares. Ma duc acasă și când trec pe lângă restaurantul unde mergeam cu Rares îl văd cu o fata sărutându-se.
Am luat telefonul și i-am scris un mesaj.,,Vad că ești mai fericit cu alta. Punem punct astăzi. Sper să fii fericit! Noi nu mai existăm de astăzi! Sper să îți fie bine!,,
Am plecat acasă plângând, după ce m-am linistit ,am plecat la munca.
-Ce ai ,Ralu?
-Nu am nimic! Sunt bine!
-Bine! Du-te la masa 8 că de o ora tot așteaptă un chelner ca eu cu Darius suntem Ocupați cu un majorat plecam în 4 minute. Iartă-mă dar te vei ocupa de tot restaurantul +terasa!
-Mă descurc!
Peto pleacă împreuna cu Darius și eu ma duc la masa unde era Raymond cu băieți.
-Ce doriți?
-Raluca ,ce ai pățit?
-Nimic! Sunt bine! Vă servesc cu ceva?
-Ca de fiecare dată! 2 pahare de apă și wiskhy cu cola și gheață!
M-am dus și le-am dus ce-au comandat și văd că în restaurant intră Rares. Vine spre mine.
-Doriți ceva?
-Raluca, nu te purta așa.
-Nu vă înteleg domnule! Iubita dumneavoastră vă așteaptă la ușă!
Rares se uită la ușă insistent ,după observ bine cine e, Era Mara! Nu pot să cred Mara e cu Rares. Ce nesimțita. Mara intră și îl i-a pe Rares afară și se așează la o masa și îmi face semn să mă duc la ea.Mă duc la ea și Raymond se uita la mine.
-Ne aduci 2 ape și ceva dulce?
-Ce ați dori dulce?
Mara se ridică și țipă la mine.
-Ceva dulce! Ce nu întelegi! Ești bătută în cap!
Raymond se scoala de la masa lui și vine afară.
-Ce tot ai de țipi la ea! Dacă te întreabă ce vrei îi specifici nu zbieri la ea!
-Ești cumva avocatul ei?!
-E cumva sluga ta?!
Sefu aude și iese afară.
-Ce se întâmplă aici?
-Domnisoara țipă la angajata dumneavoastră și o face în toate felurile că îi spune să îi aduca ceva dar nu îi specifica ce și de unde să știe angajata dumneavoastră ce să îi aducă , dacă îi aduce ceva ce nu îi place face scandal.
Sefu face semn la băieți de la poartă să îi i-a și sa îi dea afară.
Băieți i-au dat afară și au plecat.-Raluca ,când se mai întâmpla așa ceva să îmi spui da?
-Da.
Sefu pleacă și Raymond pleacă la masa lui.
La masa de lângă Raymond au comandat ceva și după ce m-am dus să le i-au comanda , am trecut pe lângă scaunul lui și l-am pupat pe obraz. I-am șoptit încet la ureche Mulțumesc și am plecat.
Îmi amintesc ca eram beată și Raymond s-a oferit să mă ducă acasă.-Raluca, de ce ai băut?
-Pentru că mă urăsc că l-am iubit pe Rares și mă urăsc că mă îndrăgostisem de tine!
-Păi și de ce nu mai ești îndrăgostită de mine?
-Pentru că ai spus că doar sărăntoacele lucreaza aici ! Și ai spus că nu vei fi niciodată cu o chelnerița!
CITEȘTI
Chelnerița
RomanceDin cauza unei greșeli ajunge violată și bătută.Este obligată să își ceară scuze chiar dacă nu a făcut nimic rau....În final Raymond o salvează și după câteva zile rămâne gravidă și când să îi spună lui Raymond, află ca el este la spital în comă...