Dupa nastere Raluca s a casatorit cu Sergiu. Raluca ne stiind ce nume sa ii dea copilului ei si al lui Raymond toată lumea spunându-i Klaus ea s-a dus intr-o seara la mama lui Raymond si au hotarat sa ii puna numele Liam pentru ca asa il chema pe bunicul lui pe care la iubit mult. Au trecut 7 ani si astazi este ziua lui Liam.
Dupa 7 ani.
Raluca pov.:
Astazi este ziua lui Liam,baiatul meu scump.
Este 6:30 si ma trezesc ,ma schimb si ma duc sa ii pregatesc micul dejun si pachetul lui Liam si lui Sergiu.
In bucatarie am vazut ca e dezastru de aseara de la petrecerea lui Sergiu cu baieti. M-am apucat sa fac curat si dupa m-am apucat de gatit. La 7:00 Sergiu coboara jos buimac de aseara cu dureri de cap. Vine si se pune pe scaun.-Buna dimineata si tie,somnorila!
-Buna dimineata, iubito!
-Doare?
-Capu rau!
Ma duc langa Sergiu si ii dau cafeaua tare ca sa ii treaca mahmureala si il sarut pe frunte.
Dupa 20 de minute coboara Liam.-Mamii, nu imi gasesc camasa!
-Pai vezi puiul mami ca e pe scaun la mine si la tati in camera ca ti am calcat-o , vin in 5 minute sus si ti-o dau ,da ,puiule?
-Da,mami.
Liam fuge sus si ma duc in camera sa ii dau camasa. Dupa mine vine si Sergiu.
-Mie mi-ai calcat camasa?
-Da, astazi la cat intri la munca?
-La 8:00.
-Pai si il duci si pe Liam la scoala.
-Dute tu si du-l ca pe mine ma retinut profesoara si am intarziat. Ma certata si sefu.
-Am vorbit cu profesoara eu ieri, macar du-l azi de ziua lui.
-Ce nu intelegi ca daca il duc intarzii!
-Mi a zis copilul ca toti copii se duc cu masina nu m ai el se duce cateodata.
Sergiu se intoarce si ridica mana la mine si se opreste brusc.
-Dai, hai dai!
Sergiu lasa mana in jos si fix atunci intra Liam.
-Mami,camasa mea!
Ma duc si il ajut pe Liam sa se imbrace si dupa ma duc si eu sa ma imbrac.
I-au ghiozdanul lui Liam si cobor jos si ii pun in ghiozdan pachetul cu mancare. Imi i-au geaca si il imbrac si pe Liam cu geaca si plecam.
Cand sa iesim Sergiu ne striga si vine repede jos.-Il duc eu!
-Lasa, il duc eu, si asa pe tine te retine profesoara si intarzi si te cearta seful tau.
Inchid usa si plec. Pe drum ma opresc cu Liam la un magazin si ii cumpar o cutie de bomboane.Ajung la scoala si il duc in clasa de unde il ia profesoara.
-Stati putin va rog! Revin acum.
Profesoara il duce pe Liam si revine.
-Va rog frumos sa ii spuneti sotului dumeavoastra sa petreaca timp mai mult cu baiatul dumneavoastra . Copilul plange mereu la scoala ca tatal lui nu il baga in seama.
Un copil vine si ne spune ca Liam plange . intru repede si il vad pe Liam plangand.
-Ce ai puiul meu?
-Credeam ca macar azi , tati ma va aduce la scoala.
-Uite puiul meu, promit ca de azi incolo te va aduce tati la scoala si va sta cu tine acasa. Nu mai plange.
CITEȘTI
Chelnerița
RomansaDin cauza unei greșeli ajunge violată și bătută.Este obligată să își ceară scuze chiar dacă nu a făcut nimic rau....În final Raymond o salvează și după câteva zile rămâne gravidă și când să îi spună lui Raymond, află ca el este la spital în comă...