Dupa o luna.
- E timpul sa plecam Raluca!
-Da stiu! Mai venim in vizita da Erik?
-Da!
La poarta institutiei ne astepta Raymond dar ii era si frica de Erik.
Am iesit afara din institutie si Raymond a venit si m-a luat in brate. Ne am despartit de imbratisare si mi-a luat fata in maini si se uita la mine fericit.Erik era inauntru si intr-o fractiune de secunda se aude o impuscatura si il vad pe Raymond plin de sange. L am prins pe Raymond ca sa nu cada si l-am pus incet jos ca sa vad cine a tras , cand ma uit mai bine il vad pe Rares pe partea cealalta cu un pistol in mana.
Ma uit la Raymond si vad ca inca avea ochi deschisi.-Raymond rezista!
-Raluca sa nu plangi! Voi fi bine!
-Iubitule nu te mai obosi sa vorbesti.
-Acum pot sa mor linistit ca te am auzit spunandu-mi iubitule.
Ma apuca putin rasul dar ma intristez iara si vada la poarta ambulanta si cand ma uit iar la Raymond nu mai avea ochi deschisi.
-Raymond a venit ambulanta vei fi bine! Deschide ochi te rog.
Doctori dupa ambulanta au venit si l-au luat pe Raymond si nu m-au lasat sa merg cu ei asa ca am luat repede un taxiu si am mers cu Erik la spital.
Dupa 2 ore de asteptat vine doctorul .-Voi ati venit cu domnul impuscat?
-Da!
-Imi pare rau sa va spun dar a intrat in coma profunda.
Auzind asta mi s-a facut rau si am cazut la pamant.O alta doctora a venit si m-a consultat si nu stiu de ce m-au dus la sectia de ginecologie.
-Doamna am o veste minunata sa va spun! Sunteti insarcinata in aproape 2 luni.
M-am bucurat dar dupa am inceput sa plang si am plecat de la spital.
A inceput sa ploua puternic si pe drum nu se mai vedea nimic. Dupa catva timp am simtit ca nu ma mai ploua si am simtit o geaca pe mine.-Raymond?
Intorc privirea si il vad pe Erik. Incep sa plang si Erik ma ia in brate si mergem acasa. Urc sus si ii arat lui Erik camera lui si eu ma duc in camera mea si dupa ce am facut un dus ma trezesc cu fratele meu Alex in camera! Eram in halat si Alex nu stiu ce naiba vruia sa imi spuna si el acum.
-Raluca, noi ne muntam!
- Plecati? Unde?
-Am cumparat casa de vizavi! Eu, mama, Raisa si Rayel ne mutam!
-Ok!
-Tu, ce ai patit? Raymond unde e?
-E la spital in coma!
-Isi va reveni si veti fi impreuna amandoi.
-Doctorul mi-a spus ca daca Raymond isi revine sunt suta la suta sanse sa isi revina fara memorie. Trebuie sa plec, ai tu grija putin de Erik te rog!
-Am!
Am plecat la un salon de hairstailing. Am intrat si am rugat un hairstilist sa ma tunda si sa ma faca blonda.
Dupa 2 ore cat a durat sa ma faca hairstilistul am plecat acasa si cand a coborat Alex jos s-a speriat.-Cine esti tu?
-Alex sunt Raluca!
-Raluca de ce te ai vopsit! De ce te ai tuns?
-O mica schimbare!
-Cine te vede nici nu te cunoaste!
-Hai sa incercam cu Raisa! Cheam-o aici!
Alex a chemat-o pe Raisa si cand a venit Raisa si ma vazut de mana cu Alex era sa ma bata dar noroc ca i-am spus ca sunt Raluca. Dupa ce au plecat Alex cu Raisa a coborat Erik si el m-a recunoscut repede. M-am pus cu Erik la un film ca ne plictiseam dupa ce s-a terminat filmul Erik ma intreaba tot felul de chesti.
CITEȘTI
Chelnerița
RomansaDin cauza unei greșeli ajunge violată și bătută.Este obligată să își ceară scuze chiar dacă nu a făcut nimic rau....În final Raymond o salvează și după câteva zile rămâne gravidă și când să îi spună lui Raymond, află ca el este la spital în comă...