După o luna
Ma trezesc și nu pot sa mi revin. Liam este la bunica lui după cele întâmplate. Raluca este încă in coma și ma simt distrus neauzindu i vocea și nesimtind o lângă mine. Ma simt incomplet. Îmi este foarte dor de ea. Trebuie sa am grija cu ea și de fiul nostru. Sunt fără ea, fără nici un gând. Trăiesc cum o fi, fără ea nu mi revin. Sunt dependent de ea!
Înainte cu o luna.
Eram cu Raluca și Liam in casa. Am sunat poliția și ne au spus ca va fii dat in urmărire. Am mers Toți 3 intr o camera și am încercat sa îl adormim pe Liam.
Am ieșit cu Raluca pe balcon. O Țineam in brațe, in sfârșit era cu mine. Dau sa o sărut și se aude usa trandindu-se. Apare Sergiu pe balcon și încearcă sa ma înjunghie cu un cuțit . Raluca ma arunca la pământ și Sergiu in loc sa ma înjunghie pe mine o înjunghie pe ea in piept. Din fericire nu o înjunghie in inima, apar și polițiști și îl prind . O ambulantă vine și merg cu Raluca la spital. O țin de mâna și ea ma tine.-Ai gri......
-Iubito nu mai vorbi! O sa te obosești!
-Ai grija de fiul nostru!
Îmi da drumul la mâna . Ajungem la spital și medici de pe ambulantă o i au imediat și o duc la terapie intensiva .
In minte îmi răsunau vorbele Ralucăi. Mama ajunge cu Liam la spital, vine in fuga la mine și eu îl i au in brațe.-Tati, mami?
-Mami e bolnava fiule! O sa o îngrijească doctorii un timp!
Ma tine strâns in brațe și simt cum nu mai am aer.
-Stai putin cu buni ca vin imediat da fiule?
-Da tati!
Ies afara pe scările spitalului și încep sa dau cu pumni in pereți. Cad in genunchi plângând , nu pot sa o protejez, ea ma protejează eu nu! De ce?!
O asistenta vine și ma cheamă înăuntru , nu voia sa vorbească cu mama.-Vreau sa va țineți tare! Asta ii trebuie ei acum , sa va simtă tare!
Se uita la mâinile mele însângerate. Ma ia intr un salon și ma pansează.
-S-a trezit ? O pot vedea!
-Îmi pare rău dar soția dumneavoastră este in comă!
O lacrima îmi cuprinde obrazul și ma șterg imediat.
-Măcar pot intra cu fiul meu sa o vadă!
-Promiteți ca veți fii tare!
-Desigur!
Ma duc după Liam și mergem după asistenta și ne pregătește sa intram la Raluca. Intram in salon și o văd pe Raluca fără vlagă, palida, cu buzele vinete și nu ii văd ochi. Ochi ei, cei care ma topeau la fiecare privire pe care mi o dădea.
Liam se duce la ea si ma roagă sa ma duc și eu, îl ridic si o săruta pe frunte, o i a in brațe și ii tine mâna intr ale lui. Ma cuprinde un fior și îl i au in brațe. O sărut pe frunte și îl i au de mâna pe Liam și ieșim. Ne schimbam o luam pe mama și mergem la ea acasă. Mama merge cu el sus și încearcă sa îl adoarmă. Vine jos și ma ia in brațe.-Tati, dormi cu mine te rog? Mami dormea cu mine!
Merg cu el sus și ne punem in patul meu.
-E camera ta tati?
-Da,fiule!
Se pune pe pieptul meu și adoarme. Ma uit pe tavan ore in șir. Cobor privire și ma uit fix la fiul meu, seamănă perfect cu mine cel mai scump dar de la Raluca. Îl i au in brațe și ii sărut creștetul și adorm.
P.s. Scuze pt ca nu am mai postat!
CITEȘTI
Chelnerița
RomanceDin cauza unei greșeli ajunge violată și bătută.Este obligată să își ceară scuze chiar dacă nu a făcut nimic rau....În final Raymond o salvează și după câteva zile rămâne gravidă și când să îi spună lui Raymond, află ca el este la spital în comă...