Amanta.

32 4 3
                                    

Era totul așa bine intre noi pana când Raymond se purta rece cu mine. Așa ca m am hotărât sa aflu de ce?
Dimineața m am prefăcut ca dorm și el nici măcar nu m a sărutat pe frunte când a plecat. M-am pregătit și eu și am plecat in spatele lui. Își lua aceeași cafea( espresso lung cu 2 cubulețe de zahăr și intra in birou) doar ca de data asta cu o fata. Ma duc in biroul de alături unde puteai vedea tot.Raymond o săruta și ea îl ia in brate. Chem un angajat.

-Cine e ea?

-Miruna, 23 de ani, noua secretara!

-Multumesc!

Deci el ma înșela cu alta și credea ca nu aflu?!
Pun angajați sa îl anunțe pe Raymond sa îl anunțe ca am venit doar ca sa știe ca nu știu de micuța lui cucerire. Ma duc in birou nervoasa și o văd pe Miruna cu un teanc de dosare.

-Poți ieși Miruna !

Iese și intre noi se lasă răceala! Scot testul de sarcina și îl arunc pe birou și plec. Ma întorc prin spate și o văd pe Miruna consolându l . Trec ceva ore și el pleacă. Plec și eu, ajung înaintea lui, ma schimb și ma pun sa gătesc repede ceva! Vine acasă cu un buchet de trandafiri și prăjituri , mi le întinde dar trec de el fără a l baga in seama. Se supăra și urca sus.........

Câștigătorul miru_102006 care va apărea și in capitolul următor! Felicitări !

P.s. Nu îți înșela nevasta! Niciodată nu știe ce vei păți tu! Nu amanta!

ChelnerițaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum