Raymond pov.:
Eram cu fiul meu in aceeași casa , dar nu sunt cu Raluca și asta ma doare .-Tati, astăzi mergem la mami?
-Da, dar întâi ne plimbam și după mergem ca sa o lăsam sa se odihneasca!
-Mergem in parc , tati?
-Da, fiule!
Ne îmbrăcăm și plecam spre parc. In parc am văzut banca unde am stat prima data când m-am îndrăgostit de Raluca.
-Fiule stai aici ca ma duc sa îți cumpăr înghețată .
-Bine!
Ma duc la standul cu înghețată și văd aroma preferata a Ralucăi .
-Vreau și eu 2 înghețate cu aroma de frișcă și zmeură.
-Imediat!
După ce plătesc înghețata ma duc la Liam.
-Ai luat aroma mea preferata!
După ce mâncam inghetata mergem la spital . Ajungem in lift și mergem la etajul unde e Raluca.
Pe drum ne oprisem la florărie și eu ii luasem Ralucăi un buchet de trandafiri roși și Liam i-a luat unul alb .-Intri tu primul, fiule, și eu al doilea!
Liam intra și după el intru eu.
Raluca pov:
Văd usa deschidu-se și îl văd pe Liam intrând și după el intra Raymond cu un buchet de florii .
-Raymond?
-Mami , Tati ți-a luat trandafiri roșii și eu alb!
Liam îmi da trandafirul și după el vine Raymond .
Raymond îmi da buchetul și ma ia in brațe .
-Mie dor de tine ! Vreau sa vii acasă !
-Și mie mi-e dor de tine!
Raymond ma săruta pe frunte și ma ia din nou in brațe .
-Vreau și eu îmbrățișare !
Vine și Liam și ne ia in brațe . Și fix atunci intra asistenta.
-Ieri ați spus ca sunteți singura și acum văd ca aveți ditamai compania!
-E iubitul meu cu fiul nostru!
-Ați venit intr-un bun moment !
-De ce?
-Astăzi o externam pe Raluca!
Liam și Raymond m-au luat din nou in brațe bucurându-se . Asistenta pleacă și Liam fuge prin salon .
-De-abia aștept sa ajung acasă !
-Nu mergem la tine pentru ca știe Sergiu !
Ma pun cu capul pe pieptul lui Raymond și ma ia in brațe .
-Te iubesc, iubitule!
-Și eu te iubesc, iubito!
Doctorul vine și îl cheamă pe Raymond sa semneze niște acte pentru externare.
-Mami, mergem acasa?
-Stai sa vina tatal tău, fiule!
Raymond vine și ma ia in brațe și ieșim pe usa , Liam fiind in spatele nostru. Ieșim afara și Raymond ma lasă jos și îl i a pe Liam in brațe .
Ma uit spre taxiuri și îl văd pe Sergiu cu un pistol. Fac cu mana repede la un taxiu și vine și mergem cu viteza pana acasa. Ajungem și fugim repede in casa și închid usa.
CITEȘTI
Chelnerița
RomanceDin cauza unei greșeli ajunge violată și bătută.Este obligată să își ceară scuze chiar dacă nu a făcut nimic rau....În final Raymond o salvează și după câteva zile rămâne gravidă și când să îi spună lui Raymond, află ca el este la spital în comă...